Zelf een keizersnede willen

Discussie in 'De bevalling' gestart door Zonnebloem92, 28 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb nogal een traumatische bevalling gehad( slechte begeleiding, mij totaal uit laten scheuren, veel te strak gehecht en ontzettend veel bloedverlies) heb 11 weken niet kunnen zitten en nog steeds heel veel last van mijn hechtingen.
    Toch zou ik mijn zoon graag een broertje of zusje gunnen maar op een natuurlijke manier bevallen dat nooit meer.
    Ik vroeg mij af bestaat de mogelijkheid überhaupt dan nog om te bevallen met een keizersnede of kan dat alleen als je van het koningshuis bent?

2. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg nu een geplande keizersnee omdat ik bij de eerste mijn stuitje dusdanig gekneusd heb dat ik pas na 2,5 jaar weer enigszins hersteld ben. Maar nu heb ik er nog regelmatig last van helaas. Je zou misschien een beetje moeten shoppen voor een goede gyn maar waarschijnlijk is het wel mogelijk hoor. Ga voordat jullie weer gaan klussen op zoek naar een gyn, eventueel via je verloskundige. Zodat je weet waar je aan begint. Succes!

3. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Ik zou een gesprek met de gynaecoloog aanvragen. Leg je verhaal uit en kijk hoe zij dan oordelen. Soms kan een keizersnede dan best tot de mogelijkheden hoor. Succes!

4. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Hey hoi,

He wat vervelend zeg...ik heb bij mijn tweede ook geen goede bevalling gehad!Uitgescheurd, waarbij een stukje van mijn darmen zelfs is meegescheurd!Gelukkig verder geen nadelige gevolgen gehad.
    Ben nu zwanger van de derde en ik krijg een geplande keizersnee. Tijdens mijn nacontrole is mij toen al gezegt dat ik een keuze zou hebben, dus een paar weken terug bij de gyn geweest, en deze deed totaal niet moeilijk, en adviseerde het zelfs!Heb gevraagd wat de ëisen"voor een keuze keizersnee waren, als je een heftige bevalling hebt gehad met uitscheuren enzo staan ze er echt voor open.Bij mij waren mijn darmen meegscheurd dus dat mocht sowieso!Daar kijken ze dan naar. Er is echt wel wat mogelijk hoor in een goed gesprek is mijn ervaring dus...succes!

Deel Deze Pagina