waterige afscheiding tijdens eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by babywish84, Sep 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babywish84

babywish84 Bekend lid

Jul 14, 2011
    807
    0
    16
    hoi,

ik heb weer eens een onzekerheidje.. (het is wat, als alles nog zo nieuw is!)
    ik had uitgerekend wanneer ik ongeveer mijn ei had en die dagen ervoor verloor ik heel veel "vocht".. niet van die draderige doorzichtige afscheiding, maar voelde het gewoon lopen alsof ik een beetje plaste..:(
    is dat normaal? we hebben toen geklust op die vrijdag maar die zaterdag kreeg ik erge buikkramp (baarmoeder denk ik) en een heel zwaar gevoel in mijn onderbuik en nog steeds veel vochtverlies..
    was dat dan mijn eisprong? we hebben toen voor de zekerheid die avond ook nog geklust..(maar 2 dagen achter elkaar is eigenlijk niet goed toch?)

voel me zo onzeker.. misschien herkent iemand dit?

2. Delta

Delta Niet meer actief

volgens mij kan je slijm zo dun worden indd, dat het net lijkt of het water is.. dat heb ik vaker gelezen ! dus geen zorgen maken!

3. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

Aug 20, 2011
    4,507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Denk dat dat je eisprong is geweest. Ik begin ook altijd met waterige afscheiding. En ik heb ook buikpijn tijdens ovulatie en daarna een opgeblazen gevoel.
    Liever niet 2x achter elkaar, maar kan ook geen kwaad op zich hoor bij goed zaad. En zaadjes kunnen 72 uur blijven leven, dus bij die 1e lading zwemmers kan het al gelukt zijn.

Misschien voor volgende maand (maar heb je w.s. niet nodig ;)) ovu-testen gebruiken??

Succes!

4. babywish84

babywish84 Bekend lid

Jul 14, 2011
    807
    0
    16
    ja, ik had het met mijn vriend al over ovutesten gehad,maar hij is er erg op tegen..
    ik heb sinds vandaag ook ineens menstruatieachtige krampen, maar hoef pas einde van de week ongi te worden... en voel dat mijn borsten al wat voller worden (maar geen pijnlijke borsten)..
    vindt he allemaal zo lastig..
    ben in ieder geval blij dat die waterige afscheiding niks geks is!
    nu maar hopen dat we optijd gekust hebben..:)

Share This Page