bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door angelique1978, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelique1978

1 feb 2007
    11
    0
    0
    Hallo,

Vandaag ben ik 39w3d zwanger en sinds vanmorgen heb ik steeds wat bloedverlies. Het begon vanmorgen met rozige afscheiding en dit is de gehele dag doorgegaan. Af en toe zat er bij de urine ook wat bloed maar dit was minimaal. 2 weken geleden had ik dit ook, toen overigens niet zo langdurig, gedacht werd dat ik toen de slijmprop verloren was. Maar dan kom ik bij de vraag: wat is dit dan? :( Is dit nu nog gedeelte van de slijmprop want ik ben 2 weken geleden niet een hele prop kwijt geraakt maar meer stukjes slijm (sorry) wat met de urine meekwam. Wijst dit er nu op dat de bevalling er toch echt aan zit te komen of kan het gerust nog even duren? Ik heb wel een wat vaag gevoel in mijn buik, zeurderig gevoel zeg maar, maar verder niets eigenlijk. Af en toe wat opvliegers (dwz ineens erg zweten)

Ik hoop dat jullie mij iets meer kunnen vertellen, dit is mijn eerste (naderende) bevalling en hoe dichterbij het komt, hoe zenuwachtiger ik toch word. :oops: Ik snap dat er geen standaard richtlijnen voor zijn hoor verder voor een bevalling maar toch... :D

Alvast bedankt!

Mvg,

Angelique

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Angelique,

Aan je banner te zien nog niet, maar intussen al bevallen?!
    Je kunt idd op het laatst wat bloed en slijm verliezen. Je kunt je slijmprop nog en beetje hebben verloren of het is wat bloed van een gesprongen baarmoedermondvaatje, maar het wil inderdaad helaas niet zeggen dat je ook snel zal bevallen. Je baarmoedermond is in ieder geval wel aan het rommelen en dat komt door voorweeen/ oefenweeen. Het kramperige gevoel kan daarvan daan komen, maar het kan ook zijn dat je een blaasontstekng hebt. Laat dat je vk of huisarts even nakijken. Succes met wachten!

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina