waterige afscheiding, wat betekent dat?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lietjuh, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Even een vraagje. Als het goed is is mijn eisprong al geweest. Vanmiddag ineens een raar gevoel en toen ik opstond en snel naar de wc ging allemaal waterige witte afscheiding. Zoveel dat ik maar even een inlegkruisje heb ingedaan.
    Herkenbaar voor iemand? Wat geeft het aan? Of zou de eisprong nu pas zijn? Zo lastig dit.

2. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Ligt er aan wanneer je eisprong is geweest. Na minimaal 6 dagen kan het ingenesteld zijn en dan kunnen eventueel langzaam zwangerschaps symptomen komen. Maar is het daar te vroeg voor zou ik zeggen dat je je eisprong of nog moet krijgen of dat deze net is geweest. Ik noem de dagen voor en tijdens mijn eisprong altijd slakkendagen :D dit omdat ik echt veel slijm verlies dan. Het kan ook van zwangerschap zijn maar moet wel zeggen dat dit bij mij pas wat later zo erg werd, na een week of 6 zwangerschap pas. Succes!

3. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Hier zelfde schuitje! 9dpo en sinds gisteren melkwitte afscheiding, best veel. Niet rekbaar. Ik heb het ook na mijn eisprong

Ik heb vaker gehad, de eerste keer betekende het een zwangerschap, maar ik heb ook al wel gehad toen ik niet zwanger was. Toch krijg ik altijd positieve hoop als ik er last van heb. Over een paar dagen zullen we het weten. Succes!

4. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Na m'n ei wel eens. Geen zwangerschapstest voor mij. Google op vruchtbaar slijm tijdens cyclus staat alles uitgelegd.. ;)

5. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dank jullie voor de antwoorden. Ik wacht het rustig af, blijft altijd een spannende periode.

Deel Deze Pagina