overtijd en IPL behandeling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sevgul, 22 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sevgul

sevgul Lid

21 feb 2007
    64
    0
    0
    Hallo dames,
    Ben 15 januari voor het laatst ongesteld geweest. 2 februari gingen wij voor een kindje. Ik Gebruik al meer als een jaar geen anticonceptie. 15 februari had ik meteen een zwangerschapstest gedaan. was negatief achteraf hoorde ik dat ik het veelste vroeg had getest. Ik heb met in het weekend heel erg druk gemaakt komt omdat ik nog steeds niet ongesteld werd en ik voelde me erg schuldig omdat ik een IPL behandeling liet doen dat is een soort lichtflist behandeling om te ontharen. Uiteindelijk maandag de dokter gebeld assistente zou het vragen en ik zou teruggebeld worden Gelukkig de dokter had gezegd dat het niet erg is. En waarschijnlijk had ik met te druk gemaakt en vandaar dat ik nog steeds niet ongesteld was geworden ik moest rustig afwachten tot het einde van de week. Inmiddels is het al donderdag en ik heb gisteren nacht een heeeel licht roseverlies gehad. En vanmorgen helemaal niets meer. Net weer een bruinverlies gehad maar het wordt maar niet rood + ik hoef nog niet eens een maandverband om te doen. Dit is de eerste keer dat ik zolang over tijd ben mijn normale cyclus is 28 dagen. Ik ben vandaag dus precies een week over tijd. Ik heb al wel heel de week heftige menstruatieklachten. Zou ik toch nog zwanger kunnen zijn?

2. Patriciadejager

Patriciadejager Actief lid

8 feb 2007
    280
    0
    0
    Heb je nog een testje gedaan?
    Misschien ben je toch wel zwanger!

3. sevgul

sevgul Lid

21 feb 2007
    64
    0
    0
    ik had afgelopen zaterdag een test gedaan was negatief.

4. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Misschien moet je even een nieuwe test doen?

Deel Deze Pagina