hallo ik wil heel graag testen ben 2 dagen overtijd, maar ik heb nog geen regelmatige cyslus, dit is 3e poging en 1e 26 dagen en 2e 32 dus heb ik gemiddelde 29 dagen genomen en nu op da 30 ene kant graag testen andere kant, wachten zien of ik ongi wordt je leest ook verhalen dat als je onregelmatig bent ook ineens 40 dagen of zo tussen kunnen zitten of een cyclus overlaat lijkt me zo vervelend, maar ja je doet er niks aan helaas heb wel al test in huis. vind het echt moeilijk, is zo spannend
hoi! ik zou je langste cyclus nemen, die van 32 dus. ik zou dus nog even wachten met testen! als je dat vol houdt! succes! groetjes rebbel
ik weet hoe moeilijk het is om te wachten, ik neem mij iedere maand voor om te wachten maar kan t toch niet laten... ik zou gewoon testen als ik jou was...denk dat je dan een stuk rustiger zit! en niet 100 keer naar de wc loopt om te kijken of je al ongi word! liefs marieke
Ik zou idd je langste cyclus aanhouden en nog even één of twee daagjes wachten met testen. Als je nu negatief test, zul je je daarna vast afvragen of je te vroeg hebt getest... Succes!
Probeer nog even te wachten meid, mijn cyclus was ook niet regelmatig en werd steeds langer, dus als het je lukt, afwachten! Groetjes Jelske