Och wat jammer! Maar geen nood, gewoon weer opnieuw beginnen. En niet te lang na je menstruatie wachten met klussen, goed je kansen spreiden.
daarom we gaan er weer met frisse zaadjes en eicelletje tegen aan wordt weer flink klussen deze maand gr patricia
Heb net een test gedaan. En er is een heeeeeeeeeeel vaag tweede streepje te zien... Maar nu vraag ik me af: is de plek waar het tweede streepje zou moeten komen altijd een beetje vaag te zien? Ik het de ETOS-test gedaan. Nu las ik net ergens op internet dat die een zwangerschap pas aangeeft bij een hoger hCG-gehalte. Iemand hier ervaringen mee?
hoi ik had van de week met de kruidvat test ook een heeeel vaag bijna niet te zien streepje en helaas toch ongi geworden. ik denk over een paar dagen gewoon weer testen als de ongi weg blijft gr patricia
Lieve dames, Die waterige en dan bedoel ik die, doorzichtige afscheiding, is er zodat je zwanger kan worden, zodat het sperma vanuit je vagina naar je baarmoeder kan zwemmen. als het dik en wit is op dat moment ben je niet vruchtbaar of is de kans klein. dan is die weg er niet. ik heb het niet geplant, maar heb achteraf nagevraagt waarom ik die doorzichtige waterige afscheiding had en toen is mij dat uitgelegt. en ik ben nu dus zwanger. Liefs Melissa