Hallo, Iemand ervaring met chlomid 50? Ik zit er aan te denken om het te gaan nemen maar ik weet niet wanneer het pas nodig is om ze te slikken.
Dat is inderdaad geen medicatie die je "zomaar" inneemt. Hier moet je een medicatie indicatie voor hebben en dit wordt alleen voorgeschreven door artsen. En dan ook onder controle van de gynaecoloog d.m.v. echo's. Mag ik vragen waarom je daarmee zou willen beginnen?
Sterker nog, ik wilde een vervolgrecept, maar ik móest echt het originele recept van de arts laten zien voor ze het me bij de apotheek mee wilden geven.... (Dus nu maandag maar weer terug, onder werktijd, zucht) Maar om je vraag te beantwoorden wanneer het nodig is te gaan slikken: als je geen eisprong vanuit jezelf hebt.
Dames met PCO of dergelijke krijgen dit voorgeschreven bij de gyn om een eisprong op te wekken aangezien dat bij hen niet natuurlijk komt. Meestal krijgen ze dit ook pas als ze al minimum een jaar proberen zwanger worden
Ik las het even snel en dacht dat je het gewoon bij de drogist kon halen voor een betere eisprong. Bedankt voor de reacties.