Waterige afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mrjn85, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrjn85

mrjn85 Niet meer actief

Hoi dames,

Ik heb sinds enkele dagen enorm veel last van waterige afscheiding. Mijn onderbroek is compleet doorweekt (sorry voor de vunzige details)
    Ik heb verschillende keren gehad dat zelfs op vloer ligt in de wc :S Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Groeten

2. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook. Geen idee wat het betekent. Jij mag ook bijna testen zie ik! Heb je verder "klachten"?

3. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Helaas heb ik dit elke maand gehad. Tijdens de pil, maar ook zonder pil. Deze maand zwanger geworden en ook deze maand had ik het. Bij mij betekend het dus niets.

4. mrjn85

mrjn85 Niet meer actief

Idd bijna testen! Is wel eerder dan in de banner is aangegeven, omdat mijn eisprong eerder is geweest (ik temperatuur en gebruik een ovulatietest) Heb dit overigens in voorgaande maanden niet gehad, ben normaal kurkdroog voor mijn menstruatie

Heb daarnaast pijnlijke borsten en ben erg moe. Zegt dus nog niet zo heel veel.

Waar heb jij precies 'last' van?

5. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk adhv ovulatietesten dat mijn eisprong 7 nov. was (6de positief en 7de weer negatief).

Ik ben normaal een dag voor mijn mentruatie droog. Deze ronde wel ziek geweest, geen idee of dat wat heeft verandert :p. Heb momenteel hoofdpijn (naweeën van de griep?) en heel af en toe een ongi-achtig gevoel onderin mijn buik, heel lichtjes maar.

Wanneer wil jij gaan testen?

6. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pmk, gefeliciteerd met je zwangerschap!

7. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Dank je wel! :)

8. Marlo

Marlo Bekend lid

30 aug 2014
    845
    161
    43
    Herkenbaar;) Had ik afgelopen dagen ook.....ik dacht WTF:$
    Maar sinds vandaag is dat weer over.....(gelukkig)

9. mrjn85

mrjn85 Niet meer actief

Ik ben nu officieel over tijd :) en heb het nog steeds. Vanochtend mijn temperatuur gemeten en die is nog steeds hoog! Zondagochtend er maar eens een testje tegenaan gooien en dan hopelijk heel blij worden :)

10. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohhhhh wat enorm spannend meid!! Houd me op de hoogte! Ben zo benieuwd! Duim voor je!

11. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    mrjn85: Ik had niet kunnen wachten :p Succes met de test!

12. mrjn85

mrjn85 Niet meer actief

Ik kan eigenlijk ook niet wachten, maar ben bang voor een negatieve test als ik het te snel doe.

Ik kan sinds enkele dagen niet naar de wc. Heb gelezen dat dit vaak voorkomt. Dus er beginnen wel meer symptomen te komen.

Jij nog gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik hou jullie op de hoogte!

13. mrjn85

mrjn85 Niet meer actief

Net wat bloedverlies bij het afvegen :( dus ik vrees dat het niet zo is

14. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ik hield na mijn eisprong bij mijn eerste zwangerschap constant (veel) afscheiding, dit had ik normaal nooit. Ik bleek toen dus zwanger.. helaas liep dit uit op een MK maar dat staat er buiten.

Wie weet is het een symptoom! Succes

15. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Bah! Balen! :(

16. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

30 aug 2014
    575
    2
    16
    Ik heb helemaal niks aan afscheiding gehad toen ik net zwanger was. Hetzelfde symptoom als de dagen voor mijn menstruatie.
    Dat was juist bij mij een symptoom dat er iets 'anders' aan de hand was in mijn lijf.

17. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    :( ahhhhh nee :(:(

18. mrjn85

mrjn85 Niet meer actief

Ja helaas, mijn menstruatie heeft doorgezet :x. Ik baal er gruwelijk van! Met goede moed toch maar weer aan de volgende ronde beginnen!

19. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een teleurstelling zeg! Bahbah! Heel veel geluk voor de volgende ronde!!

20. mrjn85

mrjn85 Niet meer actief

Laat je wel ff weten hoe het bij jou verloopt Dniese?

Deel Deze Pagina