Oefenen veel oefenen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Suzanne92, 21 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!
    Halloo!

Wij proberen ook een kindje te krijgen en zijn bezig sinds september, in augustus heb ik de implanon laten verwijderen! Mijn cyclus was twee maanden 30 dagen lagen dus werdt altijd de 12e ongesteld! Nu was het maar 28 dagen en werd ik op 9-11 ongi! Ik zit nu hopelijk in mijn vruchtbare periode verloor vanochtend waterige afscheiding maar ik kom er niet echt draden van trekken!
    We zullen t hopen dat het deze maand prijs is! Vind het altijd wel lastig want je hormonen kunnen je goed voor de gek houden... Zucht

Goed klussen en wachten tot december!

2. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Oefenen is gelukkig niet zo erg :p maar ik hoop dat jullie snel succes hebben! :D

3. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    als je meer inzicht wil krijgen in je cyclus kan je ovutesten gebruiken en gaan tempen ;)

4. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!
    Ik wil me er niet teveel bezig mee houden, dus wil geen ovu testen 😊! Ik zie het wel wanneer het gebeurt, ik controleer wel mijn afscheiding en baarmoeder mond maar daar wordt ik soms ook niet veel wijzer van!! Overal op internet staat het weer anders vermeld...
    Hoop dat jij ook snel geluk hebt lorreke!
    Ben wel nieuwsgierig... Of t deze maand prijs is, anders op naar volgende maand.. 😊! Ik ben van mening hoe minder je er mee bezig bent hoe beter t lukt...

5. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Maar beetje klussen wanneer je zin hebt en maar hopen dat het raak is lijkt me ook niet de juiste theorie. Je hebt toch een kinderwens?

6. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!
    Natuurlijk heb ik een kinderwens wat ik wil zeggen is dat er geen haast achter zit 😊! We klussen regelmatig ook tijdens vruchtbare periode!
    We zijn nog maar zo kort bezig, mocht het na een jaar nog geen prijs zijn dan ga ik pas vragen stellen.
    Ik ben nog maar 23, en mijn man 26.

7. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Goede instelling suzanne92 word dus een echte liefdes baby hahaha ja je lichaam kan je goed voor de gek houden heb ik ook gemerkt de laatste maanden ... het kan zo zijn dat je gelijk regelmatig ongesteld word maar nog niet alles uit je lichaam is ... ik zou gewoon lekker plezier maken doen mijn man en ik ook ... en ja ben er wel mee bezig maar een vriendin van mij moet echt huilen als ze weer ongesteld is ik heb dat gelukkig niet :) ik gebruik wel ovulatie testen maar dit is meer om te kijken wanneer ik ongesteld zou moeten worden omdat mijn cyclussen zo onregelmatig zijn ... lekker oefenen dus :)

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.152
    113
    Waarom niet? Lekker genieten. Ik heb nooit een ovulatietest of thermometer aangeraakt. En ja, het is superluxe dat dat kan, maar het is toch geen verkeerde instelling? Waarom het technischer/klinischer maken dan dat het is? Na een jaar kan je altijd nog verder gaan kijken..

9. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Baarmoedermond voelen is lastiger dan temp en ovutesten ;) dat is namelijk erg lastig.
    Vind dat je een goede instelling hebt om er niet teveel mee bezig te zijn,maar dat is soms erg lastig ;)
    Maar als het naar een jaar niet raak is en jullie hebbe gericht geklust en met ovutesten en temp dan kan je naar de ha toe die kan je dan pas doorverwijzen, anders geeft die aan dat je dat eerst moet gaan doen ;)

Deel Deze Pagina