Deze zwangerschap (3ekindje) gaat als ik zo doorga een dure grap worden. Ik vergeet vanalles; ik wilde een zakje spruitjes pakken in de winkel, lagen er zoete paarse spruiten naast ik dacht dan pak ik die wel... Niet dus. (Wel gescand) Spulletjes gekocht voor A. D'r kinderfeestje. Aankopen vergeten mee te nemen.. Ook al heb ik een boodschappen lijstje vergeet ik nog steeds dingen ervan! Ik lees er gewoon overheen! Had in namiddag afspraak staan met psz voor de jongste, voortgang bespreking. Was ik afspraak finaal vergeten! dat vind ik nog t ergste. Zitten die mensen op mij te wachten... Parkeer ik de auto. boem=hó tegen een muurtje... Gelukkig maar heel zacht, geen beschadigingen. Ik kan mijzelf er net van weerhouden om hagelslag in de koffie te gooien. Koffie stond naast boterham bord. Zo, ik hoop dat ik jullie even heb laten lachen. Zelf heb ik er flink de balen in, schaam mezelf kapot!
Oei dat is vroeg ik heb er pas sinds een aantal weken enorm last van vooral op mn werk. Kijk vaak om me heen, hopend dat niemand heeft gezien wat ik deed.
Hahaha, sorry maar vind het hilarisch, van een ander dan Heb er zelf ook ontzettend last van! Vind de raarste terug in m'n koelkast, oa de afstandsbediening, en van het weekend toen ik boodschappen deed en m'n lijste ( die ik anders nooit nodig heb ) vanaf m'n telefoon volgende, was ik m'n telefoon op een gegeven moment kwijt en vond ik gelukkig terug tussen de bloemkolen
Ik vergeet vooral waar ik spullen wegleg, bv waar ik mn handtas gelaten had bij bezoekje aan mn ouders
Ik stond vorig week op het punt boterhammessen in de prullenbak weg te gooien ipv in de droogrek te leggen. Telefoon ook constant kwijt. Ik ben compleet in de war haha
Hier ook heel veel last van! Ik heb vorige week ons complete avondeten voor die dag erna in de voorraadkast gestopt. Je raad het al, ik kon mijn sla en kip mooi weggooien. Grrr...
Hahaha wat een leuk topic, en weet je wat ze zeggen? Het gaat niet meer weg Hier helaas ook, eigenlijk is het wel grappig maar zelf vind ik het echt heel vervelend. Per avond vraag ik wel 3x dezelfde dingen aan vriendlief Ga ik mn huis uit zonder sleutels Telefoon constant kwijt, ooit terwijl ik ermee aan het bellen ben Ben benieuwd wat me nog meer te wachten staat
WAT?! Het gaat niet meer weg? Oh jee! Dat voorspelt veel goeds voor ons! Maar laat die grappige verhalen maar komen. Kunnen we lachen en we zijn niet alleen!
Erg leuk topic, zó herkenbaar allemaal! Bij mijn vorige zwangerschap had ik het ook. Uiteindelijk is het maanden na mijn bevalling gelukkig wel weer verdwenen hoor
Helaas heb ik het ook. Vergeet ook veel dingen. Als ik bezig ben met het eten bijv en ik wilde iets uit de kast pakken sta ik er stom in te kijken en bedenk bij mezelf eat moet ik nou in de kast. Doe de deur maar weer dicht en loop weg en denk o ja dat was het. Eerder wist ik alles nog had een goed geheugen maar nu. Zelfs mijn man valt het op. Had gehoord dat visolie capsules zou helpen. Ga het in elk geval proberen. Schijnt ook goed te zijn voor de zwangerschap en je zou een betere verbranding hebben. Ben benieuwd of het echt zo is...
Ik vergeet zelfs dat ik aan het koken ben heb al een paar keer eten aan laten branden omdat ik dan even wegloop naar m'n dochter in de woonkamer! Verder idd dat ik niet meer weet of ik iets nou wel of niet al verteld heb... En bepaalde zaken op het werk waar ik vroeger m'n hand niet voor omdraaide lijken nu algebra voor gevorderden en ben ik een halve dag zoet mee... Nog 10 weken werken en ik mag met verlof!
Soms kan ik er om lachen ma soms schaam ik me voor mijn Gedrag . Liep een tijdje terug buiten om de hond uit te laten . Kwam ik er halve wegen achter dat ik geen hond bij had 😕
WUAHAHAHAHHAHAHAHAHA!!!!!!! Sorry meid, snap dat het echt vervelend is, maar als je hier zo zit te lezen en je ziet in eens dit staan schiet je toch wel even hard in de lach. Ik heb het precies hetzelfde, vergeet gewoon alles. Gisteren trek ik de voordeur achter me dicht, oeps, sleutel hangt nog op het hangertje. Terwijl ik nog een deurmat heb met: Vergeet geen: Portemonnee Sleutels Telefoon Maar Helaass!!
Haha heel herkenbaar!! Bij mijn eerste kwam het langzaam aan opzetten tot ik op t eind niet eens meer een boodschappen briefje kon maken, en nu bij de tweede had ik we vooral week 5 tot week 10 heel veel last van! Zo erg dat ik zelfs de shampoo terug vond in de koelkast
Heel herkenbaar!!! (fijn ook, wat herkenning) Ik dacht: Laat ik eens wat dingen combineren: Pakketje naar een kialapunt brengen, bedrijfsgeld storten en dan boodschappen doen. Ik pak de boodschappentas en vertrek. Pakketje + het te storten geld liggen nog thuis. Eenmaal bij de kassa ligt de portemonnee nog in de auto. Ik daarheen rennen om op te halen: Instappen en ik rij zo naar huis. Bij de voordeur kwam de gedachte aan de volle boodschappenkar nog bij de kassa staat! Dus snel terug racen naar de winkel! En dan gewoon opnieuw het pakketje en het geld vergeten. Ik heb het daarna maar opgegeven En vanochtend heb ik een poging gedaan om de autoruiten te ontdooien met insectenspray. Ook niet heel intelligent ofzo
hahahahahaa ik ga echt stuk hier!!! Het blijft vervelend maar eigenlijk ook erg lachwekkend En die deurmat is idd ideaal, ze hebben hem bij de kwantum volgens mij mits ik nu de goede winkel benoem haha