Hoi Brigitte, Ik ben nu 32 weken van mijn 2de kindje en heb nu al 2 avonden als ik in bed lig een minuut of 30 weeen gehad.. de 2de avond had ik ineens last van diarree en daarna ben ik even in bad gaan zitten en toen verdween de kramp. Kan t zijn dat dit voorweeen zijn of is t verstandig om bij deze termijn de verloskundige even te laten controleren of er ontsluiting ontstaat? Liefs
Hoi Monatoetje, het klinkt inderdaad als wat wee-activiteit, maar inderdaad voorweeën. Het kan zijn door indalen, groeispurt van de kleine, of doordat je darmen een beetje geïrriteerd waren. Bij een tweede heb je vaak meer van dit soort voorwerk... Let altijd op het feit dat het ook een blaasontsteking kan zijn. Zolang het hierbij blijft, je geen bloedverlies of andere klachten hebt, kun je het afwachten. Anders kun je altijd even voor advies bellen. Groetjes Brigitte
Hoi Brigitte, Dank voor je antwoord.. Dus die voorweeen willen niet zeggen dat dit keer de 40 weken niet zal halen? Ik heb net 2x een kuur gehad voor een blaasontsteking en de urine + urinekweek waren nu schoon.. dus dat zal t dan niet zijn toch? Liefs
Hoi, nee, dat lijkt me onwaarschijnlijk als je zo goed behandeld bent. En je kunt inderdaad over tijd lopen ook al heb je deze voorweeën gehad. Groeten Brigitte