waterige afscheiding!

Discussion in 'Zwangerschap' started by music4life, Apr 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

ik heb nu best aardig wat waterige afscheiding wat kan dit zijn? is dit goed?

2. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

Dec 5, 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Niet te druk om maken hoor. Als je zwanger bent heb je sowieso al meer last van afscheiding, dit kan inderdaad ook waterig zijn.

3. music4life

ok ja ik hoorde ook iets over vruchtwater maar weet verder niet hoe of wat bedankt

4. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Je kan de hele zwangerschap last hebben van meer afscheiding. Het lijkt me te vroeg om echt vruchtwater te hebben. Zou me er niet teveel zorgen om maken.

5. music4life

ok dankje ja tis mijn 1e zwangerschapa altijd spannend ,,je denk gelijk dat het fout zit

6. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Tuurlijk dat hoort erij! Zolang je geen rood bloed verliest met krampen is er niets aan de hand en hoort het bij de zwangerschap, aldus de woorden van mn verloskundige. Dat stelde mij wel gerust.

7. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik heb het ook heel erg hoor....de eerste 2 weken na mijn positieve test liep ik steeds naar de wc het kwam er net zo uit zetten als mijn menstruatie zo erg heb ik het dus ook (beetje ranzig)
    Gewoon tig inlegkruisjes in je tas en niet onzeker zijn! Volgens mijn verloskundige is het allemaal normaal en hoort het erbij alleen de ene krijgt het pas met 20 weken zwangerschap de ander direct al (ik had het al erger toen ik nog niet eens wist dat ik zwanger was)

Groetjes Debby

8. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik heb het ook de hele zwangerschap gehad. Het voelde soms heel onfris en heb dan ook veel inlegkruisjes gebruikt. Ik weet wel dat inlegkruisjes de afscheiding weer verergeren, maar de hele dag rondlopen met een nat kruis is ook niet alles! Hahahaha!

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Ik had er een paar weken geleden ook een topic over geopend. Maar uit de reacties die ik kreeg begreep ik dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat het er allemaal bijhoort!

10. music4life

ok ja ik was bang voor vruchtwater ik ben gelijk bang dat het fout zit
    kan ik mischien ook een schimmelinfectie hebben,,ik heb geen extreme jeuk ofzo maar beetje steek achtig gevoel geen pijn bij het plassen

11. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Dubbel topic.
    Je hebt je vraag ook bij de verloskundige gesteld. Dubbel posten is niet toegestaan, dus deze gaat op slot.

Elvira
    moderator

Share This Page