Hallo Allemaal... Ik wil ff mijn verhaal kwijt en heb dan een paar vraagjes! Ik ben 3 mei gestopt met de pil , 9 mei ben ik ongesteld geworden en 16 mei was het over.... 19 mei hebben mijn man en ik seks gehad (volgens de ovulatiecalculator zou ik vanaf 17 mei vruchtbaar zijn), 21,22,23 mei had ik Bloedverlies helder rood/roze/bruin vooral met afvegen en met slijm vanaf 24 mei heb ik heel veel wit slijm na het plassen met afvegen en soms zie ik weleens een hele witte draad naar beneden hangen als ik aan het plassen ben (lekker praatje hé), 30 op 31 mei hebben we weer seks gehad, 's ochtends toen ik ging plassen zat er licht roze/slijm in mijn onderbroekje, 1 juni had ik daar ook last van.... vanf 1 juni geen licht roze meer, wel nog slijm verlies en ook met afvegen.... vanaf 21 mei heb ik eigenlijk last van de kwaaltjes: - pijnlijke/branderige ogen - gevoelige borsten en super gevoelige tepels - soms kleine menstruatiekrampjes - met vlagen misselijk - heel erg moe zijn - sinds gister last van bloedend tandvlees als ik mijn tanden poets - snel een volle blaas (en ik ben helemaal geen drinker) soms ook een soort van branderig gevoel ofzo, dat is niet met het plassen.... volgens de ovulatiecalculator had ik 5 Juni ongesteld moeten worden, maar tot vandaag nog niet ongesteld geworden.... 6 Juni heb ik een zwangerschapstest gedaan van clear blue, die was negatief.... Zou het kunnen zijn dat ik later bevrucht ben? Zou ik toch zwanger kunnen zijn? kunnen deze kwaaltjes met het ontpillen te maken hebben? Ik hoop snel op reactie's van vrouwen die ook net gestopt zijn met de pil of pas zwanger zijn en die ook de pil hebben geslikt.... Groetjes Nathalie
Niemand die je antwoord kan geven meid. Het kan namelijk nog steeds beiden. Ontpillen of toch zwanger. Je lijf kan je soms aardig voor de gek houden. Het blijft een kwestie van afwachten en zolang je niet ongi wordt, hoop houden. En over een tijdje weer testen. Maar wanneer? Dat blijft een gok.
hoi, Had je voor de pil altijd een regelmatige cyclus of juist niet? Ik dacht destijds dat ik aan t ontpillen was, en toen bleek ik toch al zwanger te zijn, meteen bij de eerste eisprong na t stoppen met de pil, maar het komt niet erg vaak voor geloof ik. Gewoon af en toe es testen lijkt me t beste
Ikzelf denk ontpillen. Maar ja, je kan ook net zo goed zwanger zijn, wie weet. Doe anders eens een testje
Tja, kan beiden zijn: ontpillen en zwanger... Als je cyclus direct op gang is geweest en je had altijd/hebt een cyclus van 28 dagen, dan had je rond de 17e je eisprong. Na die tijd ben je dan niet meer vruchtbaar, max 3 dagen voor die tijd wel. Maar goed, is allemaal niet zo 1-2-3 te bepalen, met al die bloedingen enzo. Gewoon om de week eens testen, denk ik... En ik zou testen met sensitest: die is gevoeliger dan clear blue, toon je eerder mee aan dat je zwanger bent, en goedkoper nog ook. Kun je via internet krijgen. Ik had namelijk o.a. met clear blue getest, noppes. Sensitest was de eerste die positief werd.
De symptomen die je geeft vind ik erg op zwanger zijn lijken. Maarja dat moet de test maar gaan uitwijzen Ontpillen was bij mij niet nodig. In december wilde ik een kindje, maakte mijn laatste stripje af. Ongesteld, geklust en na een maand was ik al zwanger. Dus je hoeft niet perse eerst te ontpillen. Het heeft ook te maken met hoe vruchtbaar jij en je partner zijn.