voor morgen. Om 8 uur heb ik mn rijexamen en ik hoop zo dat het nu, 4e keer, wel lukt! Ik ga vanavond ook alles doen om zo ontspannen mogelijk te worden en heb voor morgenochtend al 2 bananen klaar liggen Vandaag heb ik nog een rijles gehad en die ging goed, maar ja dat zegt ook nog niet alles. Het zou echt fijn zijn als ik m nog haal in mn zwangerschap, dan kan ik tenminste straks zelf lekker met de auto weg en ben ik niet meer zo afhankelijk van anderen en het OV. Sorry voor mn zenuwverhaal, nu ben ik het tenminste ff kwijt Liefs, Duveldraakje
Heel veel succes morgen met je rij-examen. Lekker overdreven in de spiegels kijken en net doen of het een les is. (makkelijker gezegd dan gedaan ) Mij is het na drie keer gelukt, ik duim voor je!
Heel veel succes, gewoon goed kijken, dan gaat het zeker lukken. Was bij mij ook het geval. Zet 'm op he?!
heel veel succes morgen en probeer inderdaad te denken dat het een gewoone rijles is. ik zal een kaarsje voor je branden en duimen liefs mariska
Ik heb er 5x over gedaan! e het scheelt als je het nu niet haalt ( waar we niet van uit gaan) dan haal je het ceker de 5e keer dat is dan een staatsexamen! en dat is heel makkelijk vind ik! succes morgen hoor!
Ik wens je bij deze alvast heeeeeel veel succes en dat je je zenuwen maar goed onder controle kan houden....
Oh wat lief, dank jullie wel voor de berichtjes Het gebak komt morgen! Moet natuurlijk eerst slagen [-o< Liefs, Duveldraakje