Ik dacht net mooi, zoon chroomkleurige waterkoker, maar net aangezet, en wordt ook aan buitenkant heel heet. Hebben al dit soort waterkokers dat? bol.com | Princess Classic Roma Waterkoker - 232153, Princess | Elektronica
Nee hoor, maar je hebt waarschijnlijk een enkelwandige ipv een dubbelwandige, de laatste wordt nl niet heet aan de buitenkant, een enkelwandige wel. Dubbelwandige zijn vaak ook stuk duurder.
hmm twijfel of ik hem moet houden. Hij staat wel op het aanrecht, maar vind dat toch een beetje eng eigenlijk.
ik heb er al zo een ruim een jaar en me er nog nooit aangebrand. Hij staat achterop het aanrecht en je pakt hem eigenlijk standaard bij het handvat beet. Als je bang bent voor de kinderen. ze zullen zich eerder branden door het water wat ze over zich heen trekken ( waar ik echt niet aan moet denken, wordt er nu al akelig van)
Hier een chroomkleurige van Tefal en die wordt ook gloeiend heet. Wel jammer, ik vind het in de winter wel lekker om m'n handen te warmen aan de waterkoker, maar dat gaat bij deze niet. Veel te heet!
Wij hebben een tomado tm 1923. Deze word niet heet aan de buitenkant. Ook was hij niet duur. We hebben hem 3 jaar geleden gekocht voor ongeveer 29 euro bij de blokker.
wij hebben een soortgelijke en die wordt idd. ook heet aan de buitenkant. Wij hebben er nog geen ongelukjes mee gehad.
Ik had er 1 van tefal en die werd ook heet... 4 jaar gehad en nooit iemand aan gebrand. Nu heb ik een zwarte gewoon omdat ik die mooi vind. Anders had ik denk ik gewoon weer dezelfde genomen. Vind het niet extra gevaarlijk mijn pannen worden ook heet als ik aan het koken ben...
Wij hebben deze ook en die wordt inderdaad heet. Maar dat is toch geen probleem, je houdt 'm vast aan het handvat. En wat betreft kinderen die zich eraan kunnen branden, als dat zo is, staat ie erg gevaarlijk, want het is gevaarlijker dat ze 'm over trekken en het hete water over zich heen krijgen...
wij hebben dezelfde, en word inderdaad gloeiend heet aan de buitenkant. Paar keer 'verbrand' aan dat ding, verder nog geen ongelukjes er mee gehad. Gelukkig is ie an vervanging toe, dus dr komt er nu 1 die niet heet word.
he bah nee zo een zou ik ook niet willen.. Ondanks het feit dat ze misschien eerder heet water over zich heen krijgen dan het aanraken zou ik het extra risico niet willen nemen
Die van ons is van metaal en enkelwandig en die wordt heet. Staat ver genoeg op het aanrecht voor mijn zoontje.
het staat ook bij de recensies Hij is idd niet dubbelwandig. En over de prijs, ik vind 33 euro voor een waterkoker nog best prijzig voor een enkelwandige.
Wij hebben een Philips HD4690 en die wordt niet heet aan de buitenkant maar is ook zeker niet goedkoop.