Waterman baby

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Melis83, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

pff nou hier ook 1 hoor!
    meneertje breekt de hele tent af als hij niet gelijk zijn melk krijgt ;)

2. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Hier ook watermanvrouwtje. Als baby heel makkelijk, rustig, goed slapen en vrolijk. Als dreumes al wat ondernemender, ondeugender en inderdaad, als iets niet lukt, snel gefrustreerd raken. En nu net een peuter maar ook meteen peuterpuber! Maar, ze kan ook ontzettend lief zijn en lekker met je knuffelen. Ze is heel lief naar andere kindjes toe, speelt lekker samen.

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Bij jonge kinderen is het teken waarin de Maan staat, eigenlijk belangrijker dan het teken waarin de Zon staat (het Zonneteken = wat meestal je "sterrebeeld" wordt genoemd). Het Maanteken komt bij jonge kinderen veel meer naar voren. De Maan wisselt elke 2 1/2 dag van teken en gaat dus veel sneller dan de Zon (ten opzichte van de Aarde).

Kenmerken van Waterman-kindjes:
    - Graag met gelijkgezinde andere kinderen samen.
    - Veel vrijheidsdrang, houdt niet van regels/normen tenzij hij ze zelf mede heeft opgesteld.
    - Weinig belangstelling voor fysieke behoeften (verklaart misschien de problemen met BV die hierboven genoemd werden), meer geestelijk of technisch gericht. Verstandelijk.
    - Toont minder emoties, geen knuffelkind.

Dit kan dus gelden voor kinderen met de Zon in Waterman, maar kan dus nog duidelijker zijn voor kinderen met de Maan in Waterman.

Op www.astro.com kun je de horoscoop van je kind trekken (dan moet je wel de exactegeboortetijd en -plaats invullen) en kijken waar de Maan staat!

Ik verwacht zelf ook een Watermannetje, leuk! Mijn man heeft ascendant Waterman en mijn opa had Zon in Waterman. Als mijn kindje flink te laat komt, kan het ook nog een Visje worden.

Deel Deze Pagina