Ik ben dol op fotograferen, maar ik doe tot nu toe eigenlijk maar wat. Ik zou daarom graag een goede cursus/opleiding willen volgen, zodat ik wat professioneler te werk kan gaan. Wie weet welke opleidingen aan te raden te zijn?
Er zijn zooooveel cursussen....begin er met eentje om je camera te leren kennen, dan leer je in elk geval de basis. En ga daarna op zoek naar cursussen op gebieden waar je interesses liggen (macro/portret/landschap zit nogal verschil tussen)
ik zou lekker zelf gaan oefenen tenzij je de studio in wil. 1. probeer je camera te leren kennen (internet en je handleiding) 2. zoek wat voor soort fotografie je leuk vind. 3. probeer een aantal foto's van andere fotografen die je mooi vind te reproduceren. 4. heeel veel doen. ik heb destijds zelf een cursus gedaan aan de fotoacademie in Amsterdam van ongeveer 1000 euro en ik heb niks nieuws geleerd. echt heel jammer En dit is een super forum. Dutchphotozone • Forumindex
Fotovakschool, zit in meerdere steden in Nederland. Volgens mij geven zij opleidingen, maar ook cursussen. En bij foto klein, hebben ze ook cursussen, maar die maar op 1 locatie. (Ik weet even niet meer waar)