Via bepaalde topics over het wassen van babykleertjes viel het me op dat echt bijna iedereen een droger heeft. Ben ik dan echt zo ouderwets dat ik er dus geen heb en hem totaal niet mis Mijn ouders hadden er ook geen dus ben het ook niet echt gewend denk ik. In de zomer hang ik de was altijd heerlijk buiten op (ruikt t ook zo lekker) en in de winter binnen en moet zeggen dat het altijd nog best snel droog is. Enige nadeel is dat je handdoeken enz niet zo zacht zijn als wanneer ze uit een droger komen. Snap trouwens wel dat wanneer je kinderen hebt het reuze makkelijk is hoor dus wie weet komt er bij ons ook ooit nog een haha Maar ik was dus gewoon benieuwd zijn er nog meer die geen droger hebben?
wij hebben ook geen droger heb ook nog geen kinderen hoor maar wij doen het ook in de zomer buiten en de rest van het jaar binnen. mis de droger helemaal niet, mijn vriend weer wel maarja die is het van huis uit gewend en ik niet. alleen inderdaad de handdoeken zijn niet altijd even zacht
Ik heb ook geen droger! Dus ik doe ouderwets met je mee hahahah! In de zomer maakt t niet uit, maar nu alles wat minder snel droogt zou zo'n droger wel weer handig zijn... en ja je handdoeken zijn wel wat harder maar dan drogen ze wel weer beter af!
wij hadden een droger, maar deze is nu 2 maanden kapot en we doen het nu zonder, en het gaat prima... We hebben wel een zoon, en ik ben zwanger maar voorlopig komt er geen nieuwe. Ik mis het niet echt moet ik zeggen
ik heb niet zolang geleden een comi wasmachine gekocht dus met droger , maar heb hem paar keer gebruik daarna niet meer , baby kleding zaten het niet meer leuk uit , mij hubbie zijn shitjes ook snel gekreukeld en niet zo mooi meer ,en duurt ook nog lang tot machine uit kan nee doe maar niet hoor , als sneller droge kleding wil doe ik ze wel op de verwarming wel
Wij hadden thuis wel een droger maar die stond weg te roesten (werd dus nooit gebruikt) Mijn man en ik hebben ook bewust gekozen om geen droger te nemen gewoon omdat we ruimte genoeg hebben om te drogen en wij vinden het slecht voor het milieu. (voor oudere mensen en mensen die bijna geen ruimte in huis hebben is het een uitkomst!)
Wij hadden voor Jesper geen droger, maar oh wat ik ben blij dat we er nu eentje hebben. Anders zou ik er niet doorheen komen. Vooral in ons oude huis, toen hadden we ook geen plek om de was op te hangen enz.
wij hebben geen droger. zitten er nu wel over te denken met de tweede op komst. was staat nu te drogen op de babykamer, dus dat kan straks niet meer. mijn schoonouders willen er een cadeau doen als de tweede er is, maar wij hebben toch liever een bijdrage in het verbouwen van de kamer (zit nu een idioot grote schouw in die alle ruimte weg neemt en die gaat er dit weekend uit.) dat vinden zij echter niet leuk, want dan kunnen ze niet iets aanwijzen en zeggen 'dat komt van ons'. dus ik denk dat wij volgende maand wel ene droger hebben anders de komende tijd nog niet, maar lijkt me wel lekker nu. 7 katten, 1 hond, 2 kinderen en ik ben lichamelijk slecht, ach, het bespaart weer tijd, alhoewel ik echt niet alles er in zou doen! alleen handdoeken, beddengoed, ondergoed en rompers denk ik, maar dat is toch al best veel.
Wij hebben wel een droger, maar ik gebruik hem ook niet veel, voornamelijk voor de: HANDDOEKEN Verder gaat er ook niet zo veel in we hebben nu een mooie kamer waar een groot droogrek kan staan en ik ben over een paar maandjes jarig en vraag dan zo'n mooie droogmolen voor in de tuin.
Wij hadden geen droger, ook nooit gemist. Totdat Valerie was geboren, zo kleintje brengt nogal wat wasgoed mee, en met dit weer droogt het niet zo snel. Helaas hadden we geen plek voor een extra droogrek, dus toch maar een droger gekocht. Allemaal rekjes in kamers of aan allemaal deuren vind ik zo'n lelijk gezicht. Gelukkig hebben we 1 met energieklasse B, dus die vreet niet zo heel veel stroom. In de zomer hang ik weer lekker alles buiten
Hier wel een droger, maar dat ding vreet stroom. Dus ik gebruik 'm gewoon sporadisch. Ook met babywas geen behoefte aan...
wij hebben ook geen droger. ik heb mijn was gewoon in de woonkamer en een dag later is het droog. handdoeken klop ik uit als ze droog zijn en dan zijn ze niet zo erg hard meer. ik vind het ideaal ik hoef bijna nooit te strijken. alleen het beddegoed is lastig. toen ik nog een trap had hing het daar maar nu wonen we in een flat. truien en overhemden hangen hier altijd aan hangertjes aan de kast.
Hier ook geen droger en ook niet gewend van huis uit. Geen idee of we ooit aan een droger gaan beginnen, dat merken we tzt wel.
Wij hebben de droger van mijn opa gekregen toen hij naar het verzorgingstehuis ging. Ik grebruik hem niet zo vaak maar het is toch wel handig af en toe, vooral als het heel erg vochtig weer is en de was zo lang nat blijft. Maar zelf zouden we er niet eentje hebben gekocht.
wij hebben er wel 1. Was wel nodig toen we nog in de stad woonden. Hadden we geen tuin en huis was te klein om er binnen een droogrek heen te zetten. Veredelde studentenwoning zeg maar... Nu gebruiken we hem alleen nog maar voor de hanndoeken en beddengoed. Kleding gaat allemaal lekker naar buiten, ruikt zo lekker......
Wij hebben sinds een half jaartje een droger, leek me enorm handig. Maar gebruik hem veel minder vaak dan gedacht. Alleen voor handdoeken, ondergoed en beddengoed. Beddengoed vind ik wel makkelijker in een droger. Het was ook niet zo'n hele dure en dat blijkt ook wel, want hij maakt een ontzettende herrie, niet normaal...
Hebben wel n droger maar gebruiken m nooit.Alles droogt prima op het rek.Zeker nu de lucht zo droog is.
Wij hebben er ook geen! In de zomer droog ik lekker buiten en in de winter soms over de verwarming en anders gewoon op het rek in de waskamer. Mis hem niet! Vind het ook gewoon een duur ding in het gebruik, da's ook een reden om er geen aan te schaffen.
Ik vind hem juist zo heerlijk, maar ik gooi ook alles erin, binnen eeen dag alles gewassen ewn droog, vouwen en zo in de kast, heerlijk!