waterplay

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 25 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Jaja door het lekkere week deze week ben ik helemaal into de lente/zomer en zo ook bezig rond te kijken voor buitenspeelgoed.
    Nu had ik vorig jaar al meerdere keren een waterplay gezien. Leek me heel leuk, maar Emma was vorig jaar daar sowieso te jong voor. Emma is straks twee en dan is het misschien wel leuk. Wat zijn jullie ervaringen ermee? Volgens mij heb je ook meerdere merken. Welke raden jullie aan?

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik moest even googelen want ik had hier nog nooit van gehoord, maar wat onwijs leukkkk!! Dit zou mijn zoon geweldig vinden. Ik wil ook een waterplay :D

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Wij hebben er hier ook 1 een aquaplay of een waterplay dat weet ik even niet. Dit zijn geen losse buisdelen, maar een complete bak (2 delen welke je moet koppelen) hier past ook duplo op.
    Ook zittten auto's /boten /bruggen en een kraan bij
    Hier was het vorig jaar al een groot succes!

4. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    Wij hebben aquaplay. Erg leuk, met bootjes en sluizen enzo.

5. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ow ellen je brengt me op een idee dat vind ik ook leuk voor hier!

6. Sensea

Sensea Niet meer actief

wij hebben hem ( nog) niet. denk dat ik wacht tot hij 3 wordt. hij krijgt straks allemaal al nieuw buitenspeelgoed als de tuin klaar is ( wordt in april 2 en willen voor zijn verjaardag zo'n klimtoren enzo hebben) en dat kent hij ook allemaal nog niet en een zandbak natuurlijk . anders wordt het een beetje to much. mijn dochter zegt dat die met de losse stukken het leukste is. ik moet me er nog in verdiepen dus heb geen idee welke van de 2 dat is.

7. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Hier ook een aquaplay. Mn kinderen zijn er gek mee!

8. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Jep wij willen er ook 1 aanschaffen voor deze zomer maar weten ook nog niet welke nou het "leukste" en handigste is. Ik hoorde namelijk dat er verschillende merken/soorten zijn?

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier vinden ze er allebei niks aan...
    wij hebben er volgens mij eentje van big

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben er ook eentje en hier was 't vorige zomer echt een succes. Goed dat ik dit topic lees, zal 'm straks eens van de zolder halen. Wij hebben volgens mij een aquaplay.

11. muis26

muis26 Fanatiek lid

Wij hebben een speelgoedwinkel en verkopen waterplay! echt super leuk spul en hoor er ook goeie verhalen over. mijn zoontje heeft er nog niet mee gespeeld hoor maar ga het zeker mee nemen in de zomer dan is ie er wel oud genoeg voor :D moet opletten dat ik niet de hele winkel mee neem voor m hihihi

Maar volgens mij is aqua play zon beetje hetzelfde alleen ietsje duurder.... en het past niet op elkaar water en aqua play...

wat ook super leuk is dat er ook duplo op past! je hebt van die dozen met zon duplo plaat erop.... kunnen ze ook op bouwen.... en natuurlijke alle uitbreidingssets... heel leuk maar niet goed voor je portomonee hihi

12. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Vraagje: zijn die waterplay dingen makkelijk in elkaar te zetten en uit elkaar te halen? Want ik kan dus niet zo'n hele baan kwijt in mijn tuinkast, en de schuur staat ook al propvol.

13. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Haha ik heb nog geen kinderen, maar heb wel eigen ervaring.

Op de kleuterschool hadden we ook zoiets... en dat vond ik geweldig. Kinderen vinden het leuk om met water bezig te zijn denk ik.

We mochten het niet heel vaak, daarom waren de keren dat het wel mocht EXTRA leuk!

14. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Ik heb nog even gekeken, maar wij hebben deze:

Big Waterplay Funland Aktieprijs Waterplay Funland aquaplay

Was toen de goedkoopste ....

Big waterplay is idd over het algemeen goedkoper dan aquaplay.

Denk dat je gewoon moet kijken wat jij het handigst vindt met opruimen (ik zet deze bak (nog in elkaar) zo in mijn kist voor mijn tuinkussens (die passen dan ook nog) en hoef hem dus niet elke keer uit elkaar te halen!).
    Verder kun je natuurlijk naar de prijs kijken!

15. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0

Deze:
    Big Waterplay Funland Aktieprijs Waterplay Funland aquaplay

Kun je dus als een soort koffer uitklappen, dan moet je 2 waterdichte verbindingen maken, maar daarna kun je hem dus zo op z'n kant in je schuur zetten ofzo. (of weer inklappen)

16. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Wij hebben dr 1 gehad, heeft 2 zomers gestaan en werd niet zo goed als niet mee gespeeld. Vorig zomer een zand-watertafel gekocht en dat was een groot succes.

Misschien een idee om zoiets eerst via een speel-o-theek te lenen voor e het aanschaft.

17. Ellen291982

dank jullie wel. Dus de waterplay is goedkoper als de aquaplay en op de waterplay past dus de duplo?

super dat het bijna bij iedereen aanslaat. Ik denk dat Emma het erg leuk vind

18. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    we hebben er 1 van waterplay geloof ik ;) ook een bak die je open klapt (en vast maakt) was vorig jaar ook een groot succes en je kan losse onderdelen kopen, aquaplay is duurder maar van waterplay heb je ook vele soorten!

19. Ellen291982

@jacky die is echt heel leuk en ik zie dat er dus duplo op die kan

20. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Wat onwijs leuk zeg! Ik herinner met ineens dat mijn neefjes ook zoiets hadden. Die speelden zich helemaal suf ermee! Helaas hebben we een balkon, en met een zwembadje is het daar toch echt vol! :(

Deel Deze Pagina