Welk autostoeltje bij 2 kids waarvan de oudste nog geen 4 is

Discussie in 'Verzorging' gestart door Me2, 6 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik heb een vraag over vervoer. Ik ben op zoek naar een autostoeltje voor onze oudste die nu 2 jaar is. Fee is namelijk bijna klaar met de maxi cosi cabriofix, vooral nu het echt winter is met een dikke winterjas wordt het allemaal wat minder comfortabel in die mc, maar omdat JP is pas net 2 is zit hij nog in het Maxi Cosi Tobi autostoeltje. Fee moet nu eigenljik naar de Tobi maar JP kan nog niet aar de Rodi...Hoe doen jullie dat? Ik heb namelijk geen zin om voor Fee weer een Tobi (2stuks) te moeten kopen (mijn man en ik moeten namelijk allebei een stoeltje in de auto omdat hij brengt en ik haal.....) hebben jullie een goede tip of weten jullie een stoeltje waar JP al in kan en dat hij daarin kan blijven de komende jaren?
    Hoe doen anderen dit???

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hoe groot en zwaar is JP?

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Nania Beline Plus Iris Black [Nania Beline Plus] - €59.00 : AutoT

in een ander topic ook aangegeven. F is ook te groot voor de toby, maar te "klein" voor de rodi. Ze moet echt nog ff in die 5punts gordel zitten anders floept ze me eruit.
    Deze stoel is dus echt ideaal en niet duur. Kan daarna zonder gordels in de gewone autogordel gebruikt worden en als ze nog groter zijn haal je de rugleuning eraf en dan heb je alleen verhoger.
    Ik ben er ontzettend blij mee

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Marloes: JP is 12 kilo dus vrij ligt. Hij is wel lang voor zijn leeftijd (2 jaar).....

INLove dank voor je reactie! Is deze stoel wel veilig? Nania komt er met zijn andere stoelen niet erg goed vanaf in de ANWB test....

Ik denk zelf aan een Kiddy Comfort Pro is voor 9 tot 36 kilo!.

5. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb de Kiddy Comfort Pro en die is juist supergeschikt voor kindjes in allerlei maten, het is gecombineerd groep I/II/III.
    Niet duurder dan een MC-stoeltje en komt erg goed uit allerlei tests. Online kopen biedt de meeste keuze en laagste prijs, veel 'gewone' winkels hebben 'm niet.

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Bri: dat is inderdaad de reden dt ik voor die Kiddy Confort denk te gaan dat je hem heel lang kan gebruiken. dank voor je reactie!!

7. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.389
    870
    113
    home sweet home
    Kan je tijdelijk van kennis niet een autostoeltje lenen? Zo doen wij het nu voor even.

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Inderdaad goed plan Suus. Ik zal ook een srondvragen!!

Deel Deze Pagina