beveiliging wasmachine

Discussie in 'Verzorging' gestart door Poohbeer2, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wij hebben de wasmachine in de bijkeuken staan. Met dit koude weer hebben we de deur tussen de woonkamer en bijkeuken vaak dicht ivm tocht en kou. Maar zomers niet! dan staan ae deuren lekker open en kan Aaliyah makkelijk bij de wasmachine komen.
    Nu zie ik het al gebeuren dat ze een keer aan de knoppen gaat zitten draaien in afwachting wat er gaat gebeuren... En ja hoor, mama's kleren zijn mooie poppenkleertjes geworden.
    Voor van alles is een kinderslot, maar bestaat zoiets ook voor de wasmachine???

2. Tamio

Tamio Niet meer actief

Er zijn wel wasmachines met kinderslot, of bedoel je iets los voor op je bestaande machine? Want daar heb ik nooit van gehoord. Als het bestaat zou ik het ook wel kunnen gebruiken.
    Ik had laatst een wasmachine gekocht en specifiek gevraagd of er een kinderslot op zat (hij staat in de keuken) Ja hoor, die zat erop. Toen de wasmachine was geleverd heb ik de hele gebruiksaanwijzing erop nagekeken en niks geen kinderslot. Het lampje waar een slotje langs staat wat mij was aangewezen als kinderslot betekent gewoon dat de deurvergrendeling eraf is wanneer hij klaar is :x;)

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.879
    113
    Weet niet of er iets is of je het er op kunt zetten.
    Wij hebben een wasmachine met beveiliging, als je het programma hebt ingesteld en op start hebt gedrukt, kan ze draaien aan die knoppen tot ze een ons weegt, maar er gebeurt niets. Als je de wasmachine wilt stoppen halverwege het programma, moet je een aantal seconden lang een knopje indrukken, maar dat vinden ze zelf niet zo snel uit. Ideaal, want ik heb ook zo'n knoppendraaister.

4. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    De enige vorm van kinderbeveiliging op bestaande wasmachines die ik ken zijn trekkortjes.
    Die kastjes kun je plaatsen tussen de stekker van de wasmachine en het stopcontact, of eigenlijk ipv.
    Als je zorgt dat dat trekkoord dan hoog hangt kan de kleine er nooit bij.
    Andere beveiligingen bestaan er bij mijn weten niet.

ps die kastjes met trekkoordjes kun je gewoon bij de gamma kopen :)

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik bedoel idd een kinderslot op een bestaande wasmachine. Wij hebben een oud beestje, waarvan ik al 5 jaar verwacht dat ie het op een dag gaat begeven, zonder kinderslot. Zo'n trekkoordje is om de stroom eraf te halen als je 'm niet gerbuikt. Dat bedoel ik niet helemaal. Ik wil graag een kapje of iets dergelijks over de knopjes en draaiknoppen zodat dochterlief de wasmachine niet op 90 graden kan zetten terwijl ik er net een was in heb gegooid met alleen maar bovenkleding.
    Ze mag van mij heus wel popppenkleertjes krijgen, maar dan niet op zo'n manier!

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ik zag wel dat op onze nieuwe miele een kinderbeveiliging op zit
    maar die heb ik voorlopig nog niet nodig,
    dus ook nog niet uitgeprobeerd hihi

7. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden

hehehe nee dat snap ik
    maar dan moet ik je helaas teleurstellen, die kapjes zijn er volgens mij niet
    ik denk dat je nu maar moet hopen dat de oude wasmachine het snel begeeft zodat je lekker een nieuwe mag gaan uitzoeken ;)

8. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    heb je geen handige man?
    Gewoon even zoiets laten maken dan zodat ze er niet aan kan.
    Of een deurtje ervoor oid

Hier ook een fan van de wasmachine. Paar keer flink gemoppert en ze staat er nu naar te kijken zonder eraan te komen, maar de verleiding is wel groot.

Hier mag ze de berging ook niet alleen in, doet ze ook niet. Als er geen was inzit heb ik t deurtje nooit dicht, dan kan ze m niet aanzetten.

Denk dat er geen beveiligingen bestaan voor bestaande wasmachines.

Deel Deze Pagina