Wij willen dit jaar weer eens een keer een paar dagen weg. Nu zijn mijn man en ik beide gek op Disney en willen hier dolgraag weer een keer heen. Nu zat mijn man te denken om dit eind sept. te doen. Ons zoontje is dan bijna 22 maanden. Is Disney dan al leuk voor hem? Zijn er ouders die een keer zijn geweest met kids op die leeftijd?
hoihio ik zou dit ook wel willen weten, ik weet ook niet of er dan al atractie's zijn waar je kindje in zou kunnen mijn oudste is nu 2,5 en die heeft het nu over prinsessen en weet ik het wat en over micky mouse, daarom denk ik dat dit voor haar misschien al leuk zou kunnen zijn, als ze die poppen zal zien (mocht ze er niet mega bang voor zijn!) maar met 22 maanden is het zowiso ook wel leuk natuurlijk omdat je al die poppen kan zien enzo maar echt van mee in atracties gaan weet ik niet of dat al kan, maar dat hoeft natuurlijk ook niet persee en zowiso, een weekendje weg is voor een kindje toch (bijna) altijd wel leuk, lekker veel aandacht van papa en mama dus als jullie het zelf heel erg leuk vinden, waarom niet? maar goed ik weet ook helemaal niet of er ook een kleine kinder gedeelte is ofso?
Ik zou het sowieso doen . Attracties zijn er nog best wat en voor jezelf is er de babyswitch, als je ergens graag in wil. Wij zijn geweest toen onze oudste 3,5 was en de jongste 13 maanden. Dat was voor de jongste nét te jong. Ze kon ook nog niet lopen. Maar het kwam zo uit... Komend jaar gaan we wéér. Dan is de jongste net 2 en de oudste 4,5 . Ik kijk er nu al naar uit - gewoon omdat we het zelf ook zo geweldig vinden . Maar in het vakantie topic, is een heel deel over disneylandparijs- misschien daar ook eens informeren? ----> oja, in het fantasydeel zijn heel wat attracties waar je kindje in kan overigens. Verder vond onze dochter Buzz ook hélemaal geweldig. En in het studio's park heb je ook toch wel een aantal dingen- met name in het toystory deel. Maar er zijn sowieso diverse 'vliegtuig' attracties, die gewoon erg leuk zijn op die leeftijd - allemaal in een ander jasje.
Als jullie er zelf plezier in hebben en je niet het gevoel hebt dat je allerlei dingen gaat missen omdat je nou eenmaal niet met een dreumes in alle attracties kan, lekker doen! Alvast veel plezier
wij zijn geweest toen onze zoon 19 maanden was het was echt geweldig! We konden in veel attracties hoor ik zou zeker gaan