hihihi moet ik even delen. Mijn zoontje van anderhalf is verslaafd aan stofzuigen hahahaha YouTube - VIDEO0149
leuk is dat he! Onze zoon is ook verslaafd aan de stofzuiger.Zodra deze uit de kast komt is hij er niet meer bij weg te slaan haha! Tja,dan maar meteen waarnemen en hem het werk laten doen he!
haha! je maakt zelfs speciaal troep voor hem!! Ideaal! Ons kindje is ook verslaaaaaafd aan de stofzuiger, dus hoop dat die de smaak net zo te pakken krijgt!
hahaha wat goed! Hij zuigt ook echt de rommel op.. hier gaat ze altijd alle kanten op met dat ding maar nooit waar het nodig is
Goed bezig. Mijn zoontje vind de stofzuiger leuk, tot ie aan gaat . Dat is nog niet zo'n goede hulp als die van jou.
hahaha geweldig!! hier is ze ook gek van de stofzuiger, mmm misschien toch eens aan haar geven, wie weet krijg ik ook zo'n handig hulpje
wat handig! dat ga ik sem ook leren hahahaha. maar hij is nu bang voor de stofzuiger dus kan ff duren.
Hier ook inderdaad, zodra dat ding uit de kast komt duikt hij erop en gaat stofzuigen heel handig, altijd ff mama helpen, zelfs met de dweil