Hoi onze kleine man word in april alweer 1 zo langzaam aan willen we gaan kijken wat we hem kunnen en willen geven Het enige waar ik op kom is de toet toet garage maar wat nog meer? Hij loopt al langa de tafels
Wij hebben onze zoon een duwautootje gegeven voor zijn verjaardag. Van mijn ouders kreeg hij een SmarTrike. Die laatste vond hij het leukst En ik moet zeggen, ik vind die SmarTrike ook heel handig, ik gebruik hem om lekker mee naar de winkel te wandelen enzo.
Het is niet dat ik aandelen heb ofzo, maar ik roep altijd meteen 'een wishbonebike'! Helemaal geweldig. Onze dame loopt nog niet, maar die loopfiets is al een groot succes!
Ik heb houten puzzels op het lijstje staan, een xylofoon, vormenstoof, toettoet garage, hard kartonnen boekjes, zandschelp en nog meer dingetjes. Ik heb ook duidelijk aangegeven dat als ze iets anders willen geven ze niet aan moeten komen met dingen die zelf muziekjes maken. Ik heb al tig melodietjes die door het huis heen gaan. Dan liever een trommel waar hij zelf iets mee kan (en stil is als er niks mee gebeurt).
Wij hebben vandaag de verjaardag van ons zoontje gevierd en hij heeft veel gekregen: * boekjes bumba, woezel & pip en dikkie dik * duplo * loopauto * smart trike * zandbak * schepje/emmertje * bonnen intertoys * hema bon * dikke kleuterpotloden * bal
puky wutsch, is hij tzt kleiner als 80 cm dan kan je ook de pukylino kiezen. Zandbak / schommel. Little people boerderij. Duplo?
Ik bedenk altijd wat ik het komende jaar zou willen hebben voor mijn zoontje en daarvan maak ik den lijstje! Alles wat je al krijgt hoef je niet te kopen mijn zoontje kreeg schoenen zwembroek Houten garage, kruiwagen, gereedschapkistje loopauto eigen stoeltje voor aan salon tafel of: auto stoel fietsstoel zwembadje zandbak schommel
Als je eentuim hebt zou ik iets voor in de tuin kopen. Een water/zandtafel schijnt heel leuk te zijn Verder speelt hij hier graag met de toet toet autogarage en auto's Babywalker Loopautootje Een tafel met een stoeltje Een eigen bankje voor op de chillen
Onze zoon heeft toen gekregen: speelhuis voor buiten (van ons), loopauto, auto's om mee te spelen, hamertje tik (Hamertje Tik » Peuter speelgoed » Kidsspel.nl), speelgoed voor in de zandbak, my little people vliegveld, duplo.
Ik zit met hetzelfde "probleem". Zoontje is 4 april jarig en vind het toch best lastig! Uiteindelijk heb ik nu een little tikes loopauto besteld. Loopfiets van Puky, Little people, Duplo, Vtech toet toet auto's, fauteuil, puzzel, boekjes, muziek instrumenten, keukentje, huisje. Ik vind het lastig! Ik kijk vooral naar wat hij op de lange termijn kan gaan gebruiken.
Hier zijn bij onze eenjarige zoon de volgende dingen een grote hit: - loopfiets (hier een houten loopfiets voor binnen en een puky pukylino voor buiten) - duplo (blokken en treinbaan) - houten treinrails (wij hebben die van ikea met de nodige uitbreidingen) - ikea keukentje (ja, mijn zoontjes zijn geëmancipeerde heren ) - werkbankje - potloodjes (kortjakjes) - stempels (hema, is hij helemaal gek van) - little tikes autoambulance, erg leuk en stevig genoeg dat ze er ook op kunnen zitten. - xylofoon (lekker muziek/lawaai maken)
Bij ons is de toet toet auto garage een mega hit. Hij maakt de weg al een hele tijd zelf, en speelt er met al zijn auto's op. Verder een fiets, heerlijk vindt hij dat. Boekjes zijn ook altijd goed. Toen Lino net 1 was deed hij er nog niet veel mee, maar nu zijn ze niet aan te slepen. Om de 3 weken gaan we dan ook naar de bieb Buitenspeelgoed, vooral nu het de warmste winter ooit was en de lente al in aantocht is
Zijn er nog meer dames met tips? Ik merk dat ik het toch lastig vind om nog kleine cadeautjes te vinden die ik kan vragen voor zijn verjaardag.
Onze jongste heeft voor zijn eerste verjaardag een Wheely bug gekregen, ook een soort loopautootje, maar dan in de vorm van een dier. Hij vindt hem erg leuk. Het is ook maar een klein ding, dus hij kan er gelijk op. Verder speelt hij het liefst met zijn vormenstoof, xylofoon, diecast autootjes (die plastic babyauto's vindt hij niets, haha). Sinds kort vindt hij ook van die houten vormenpuzzels erg leuk. En boekjes, hij is dol op lezen.
Voor de 1ste verjaardag voor de dochter van een vriendin heb ik een little tikes glijbaantje gekocht. Superschattig! Leuk voor dadelijk in de zomer in de tuin.
Zo'n schelp voor de ene kant water andere zand. Leuk voor straks in de zomer.. Hij heeft hier ook heel de toet toet serie gekregen en wat boekjes en puzzels en vtech speelgoed maar zat heel de middag in zijn schelp haha.