Ik twijfel... Op zich wel heel leuk voor kleintjes, maar denk dan misschien eerder aan vanaf een jaar of twee, drie. Maar ben er wel al eventjes niet meer geweest.
Ik ken die niet, maar ben ooit in het sprookjespark geweest. Daar vond ik het wel erg leuk voor die kleintjes
Sprookjespark is ook in valkenburg? Jammer dat het pretpark nog niet veel zal zijn, dan maar wachten op de volgende lente
Mondo verde of gaia zoo is dan ook leuk misschien? Sprookjesbos ben ik zelf nog nooit met de kids geweest maar heb gehoord dat het niks moet zijn. Heb toen eens op zoover gecheckt en daar zijn de reacties ook niet echt lovend.
Nee ik zou nog wachten, is meer voor een iets oudere leeftijd al. Anders fort willem in maastricht (buitenspeeltuin), bokrijk, darteldome in sittard of kerkrade is ook leuk mrt deze leeftijd.
Fort willem willen we ook eens doen. We gaan nu regelmatig naar de speeltuin in Heer maar meer leuke dingen zijn altijd welkom. En soms ook naar een binnenspeeltuin maar dat is vind ik meer voor de winter en als de scholen geen vakantie hebben
Volgens mij wonen we dichterbij dan we denken zo te lezen haha. Ben in heerlen nog niet geweest, is volgens mij nog niet zoveel voor onze kindjes.