Iemand deze nieuwe K3 film al gezien in de bios? Ik denk erover hier van de week naartoe te gaan met onze dochter van 5, ze is nog nooit in de bios geweest. Is deze film een aanrader?
Wij zijn vanochtend geweest. Er zit een 'elf' in, die allemaal vervelende dingen met k3 doet. Maar natuurlijk loopt t allemaal prima af. Mijn dochter vond t soms wel spannend, maar vond t een leuke film.
Wij zijn vanmiddag geweest, vriendin met haar dochter van 4 en ik met mijn dochter van 4 (bijna 5). Ze vonden het erg leuk, al is soms de verhaallijn voor de kids wel lastig..maar ze hebben beide erg genoten.
Wij zijn vanmiddag geweest met onze dochter van bijna 3. Ze heeft genoten van de film. Het is me heel erg mee gevallen. Ze heeft zich keurig gedragen. En papa en mama vonden het ook een leuke film.
Ik ben er gisteren met onze dochters met 5 en 8 geweest. Prima film, niet spannend, soms grappig en veel liedjes. Ik vond de vorige K3 films leuker. En er zit een super schattig hondje in
Mijn man en dochter zijn vanmorgen geweest. Ze wordt volgende week 6 en heeft genoten van de film. Ze vond m erg leuk.
Het was een succes! Dochter vond de film erg leuk en de eerste keer bioscoop een hele belevenis. Vond het zelf ook leuk alleen misschien een beetje langdraderig en voorspelbaar op het eind maar goed ik behoor ook niet helemaal tot de doelgroep