Mijn zoontje gaat half augustus naar groep drie. Heeft iemand ervaring met leuke apps voor op de ipad om het leren lezen en rekenen te ondersteunen die ook echt leuk zijn om te doen? En evt waar hij ook later op de basisschool nog iets aan heeft?
De Appa van juf Jannie. Dragon fly visual learning Maan roos vis Letterlegger Heb ik hier op de iPad en vind dochterlief eigenlijk allemaal wel leuk. Verder heb ik ook Dr. Panda. Als je hem op Nederlands hebt staan is het erg leuk voor leren tellen en dergelijke Maar wij hebben hem op Engels gezet en dat Find ze geweldig. En in no time telde ze alles in het Engels en kende ook veel dieren in het Engels. Niet perse groep 3 materiaal maar hier wordt het echt het meest gespeeld op de iPad. Al heeft het geduchte concurrentie van dragonfly visual learning. Wat ook lang leuk blijft omdat het opbouwend werkt. Je geeft de leeftijd op en evt voorsprong/achterstand.. En vervolgens krijg je oefeningen... Gaat dat goed komen er nieuwe/moeilijkere oefeningen. En... Meer om te spelen: thinkfun! Rushhour en chocolatefix zijn erg leuk en echte nadenkpuzzeltjes. 2 seconden om te begrijpen hoe het werkt en daarna uren puzzelen