Aerin heeft gister een behoorlijke ramp dag gehad. Weinig slaap, weinig tot bijna niks willen eten, pas om 22:00 in slaap gevallen tot 8:15 en dan weer niet zijn hele fles leeg drinken. Ook liet hij vanochtend zijn halve mandarijntje staan wat ook niets voor hem is. Hij heeft gister een stuk kiwi op en een lychee. Misschien dat het daaraan ligt: hij heeft vuurrode gloeiende wangetjes, neusje en voorhoofd. Hij heeft geen koorts. Ook heeft hij een blaartje op de binnenkant van zijn onderlip die dus nu helemaal kapot is. Kan het een reactie zijn op het fruit wat hij gegeten heeft? Ik dacht eerst dat het van de kou kwam en heb het met lekkere Weleda creme ingesmeerd en dan trekt het meestal wel snel weg maar nu dus niet. Ik twijfel om de huisartsenpost te bellen maar hij heeft geen koort en het is opzich niet zo dringend. Hij zit ook tegen een sprongetje aan te hikken dus dat maakt het allemaal nog wat extra lastig. Iemand ideeën of advies?
kan het geen aankomend tandje zijn? ik zeg ook maar wat hoor. succes meid! als je twijfelt je kan altijd de huisartsen post bellen , je krijgt dan de assistente dus dan kan je advies vragen. sterkte groetjes