Geduld...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Judi, 13 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judi

Judi Actief lid

27 mrt 2008
    236
    0
    0
    16-3 was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie.
    3 Maal had ik een test gedaan en drie keer negatief.
    Toen dacht ik gewoon dit keer een lange cyclus te hebben.
    Op aanraden van mijn man ben ik 3 mei weer een test gaan doen. Ik zei nog overtuigend: "Nee hoor dat kan niet, ik ben niet zwanger". De test zei anders: zwanger.

YEAH ik sprong meteen een gat in de lucht, want ik wilde ook zwanger worden.

Nu ben ik ma 11 mei naar de gyn geweest en dacht wel een echo te krijgen. Dat kon ik ook wel krijgen, maar hij vertelde dat als we dat deden we waarschijnlijk niets te zien zouden krijgen, omdat het nog zo pril is (i.v.m. 4e test pas zwangerschaps hormonen geconstateerd zijn) en het alleen maar verwarring zou brengen.
    Wel meteen naar boven bloed prikken. Volgende maandag weer bloedprikken en dinsdag bellen voor de uitslag.

Het kan nl best een mk zijn (hoeft niet) aangezien ik er 3 in het verleden heb gehad.
    Hij wil gewoon zeker zijn en kunnen controleren aan de waardes of ik daadwerkelijk zwanger ben en of de kans groot is dat het oke is. En ook of het niet een buiten baarmoederlijke zwangerschap is. (Pfff .. was ff van mijn wokje af).

Als het goed blijkt te zijn wordt meteen alles in werking gezet.

Nu ben ik niet verdrietig of zo, maar ik doe gewoon mijn verhaal.
    Ik was toch wel een beetje teleurgesteld. Ik dacht deze dag iets meer te weten te komen.
    Maar goed. De beste man heeft gelijk, dus geduld is een schone zaak!
    MAAR WEL SUPER IRRI af en toe. Haha.

Dus mijn zwangerschap ticker klopt nog niet!

2. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    gefeliciteerd en lekker van genieten :D

Deel Deze Pagina