Hoi meiden, Aangezien ik vrij breed ben van mezelf, zie je bij mij dus niet echt veel.. Je ziet bovenin wel duidelijk dat ik zwanger ben, maar onder hangt nog een dikke vetlaag naar beneden.. Mijn vraag is nu, krijg ik nog wel een mooie buik? En wanneer groeit je buik het hardst? xxx
Ik heb ook een hoop reserve zoals ik het altijd maar noem maar sinds een week of twee groeit mijn buik echt als een zwangere buik. Krijg nu zelfs opmerkingen of ik soms gezinsuitbreiding verwacht... Misschien heb jij nog iets meer reserve als ik, maar als het goed is, komt ie echt nog wel hoor. Je buik groeit - denk ik- het hardst in de laatste weken, maar tussendoor vooral als je een week of wat vrij hebt. En wel of niet een mooie buik, er zit iets HEEL MOOIS in die buik!! En dat is het belangrijkste, lekker cliché maar zo waar!
jaa dat is ook zo, daar heb je gelijk in.. maar ik wil graag mooie foto's kunnen maken met een mooie buik..
Heb je al een paar keer foto's gemaakt? Dan zie je toch duidelijk verschil? Als je het niet heel mooi vindt, kan je ook foto's maken met kleding aan - dat doe ik zelf. En dan zie je echt wel verschil met een aantal weken geleden hoor. Misschien doet jouw buik er gewoon wat langer over?
Ik vind een ander haar buik vaak mooier dan de mijne.. Heb in week 33 toch mn man maar een foto laten maken en krijg er nu hele leuke reacties op.. Ik kijk er zelf kennelijk anders tegen aan dan de anderen.. In t begin was er bij mij ook weinig te zien.. En nog is mn buik "vreemd" gemodeleerd.. zit vrij hoog vind ik zelf.. Er zit een fotootje ( als ik t goed gedaan heb tenminste) in mn foto-album hier..