Zeker doen! Ze kunnen al zoveel. De boekjes verschillen enorm in moeilijkheidsgraad maar zo gaaf Zoontje heeft wat hoort erbij als set gehad en nu al vele boekjes erbij gekregen Woezel en pip is dan leuk Dikkie dik
Hmm hier werd het vanaf 2,5 wat leuker. Maar dochter is altijd stik aan het spelen/bewegen dus die heeft niet de concentratie om er rustig voor te gaan zitten helaas...
Ons zoontje is net 2,hebben het boekje van woezel en pip erbij, maar voor hem is t nog te moeilijk, hij snapt t echt nog niet. Maar wellicht zijn andere boekjes makkelijker? Wat hij wel erg leuk vind is dit: https://www.bol.com/nl/p/ik-leer-vormen-en-kleuren-educatief-spel/9200000023282050/ Ook voor z'n 2e verjaardag gehad.
Mijn dochter had het gekregen met 2,5 jaar. Boekje van dikkie dik en van het zandkasteel, dat kon ze toen prima. Alleen het controleren op de achterkant heeft ze nooit echt boeiend gevonden. Zoontje is nu 21 mnd maar die zie ik het nog niet doen, wellicht over een half jaartje.
Maar kan je kind dan wel zelf het doosje en de steentjes weer zo goed keren en leggen dat alles weer precies klaar is op de volgende bladzij? Mijn dochter lukte dat niet toen ze 2 was, en moest ik er continue bij helpen. Daardoor ligt het hier nog steeds bijna ongebruikt in de kast. Ik zal hem maar weer eens uit de kast pakken... Je hebt ook smartgames, ruimtelijke puzzels. Vanaf 2 jaar is Bunny Boo. Dochter heeft een versie van 3 jaar (3 kleine biggetjes) en die kan ze echt helemaal zelf! Dus zelf klaarzetten, maken, controleren, en weer klaar zetten. Het boeit haar omdat er een verhaal achter zit, 3 biggetjes, 1 wolf, en 3 huisjes puzzelen zodat de biggetjes veilig zijn voor de wolf. Ze pakt het vaak zelf uit de kast en kan ze zichzelf een poos mee vermaken, zonder dat ik ernaast hoef te zitten.
Hmm het blijft lastig dus.. we willen het eigenlijk kopen voor in het vliegtuig. Zoon kan wel goed stil zitten maar wil hem ook graag uitdagen met wat nieuws. Hem ermee helpen vind ik geen probleem maar de boekjes moeten niet te moeilijk zijn want dan is het nog niet leuk. Ik leer vormen heb ik idd zien liggen bij de action. Bunny boo ken ik niet en ga ik even opzoeken.
wij hebben t ook gekocht zoon net 3. alleen t standaard boekje erbij hij snapt t nog niet. en loopt niet achter zelfs met veel dingen voor qua dat soort dingen.
Hier was het veel te simpel voor mijn dochtertje. ik was al vrij snel overgestapt op de gewone loco dozen met 12 cijfers.
Hoe oud was je dochter toen? Zoon is bijna 22 maanden en de boekjes zijn van 3 tot 5 jaar dus mag hopen dat het nog wel een uitdaging is?
Nou heb de loco gekocht samen met 2 boekjes van muis (nu leuke aanbieding bij een speelgoedwinkel). Zoon vond het erg leuk en samen met hem al 6 pagina's gedaan. Soms wat corrigeren maar hij snapt wel wat hij moet doen. Dus een succes! Zoon is net 22 maanden.