Ik ben wel benieuwd naar hoe lang de meesten ongesteld zijn. Bij mij is het na de 2e zwangerschap veranderd. Ik heb bijna 5 dagen af en aan wat bruinverlies en dan 3 dagen bloed..en dan nog 1 dag lichtbruin Vroeger begon het gewoon direct en 5 dagen later helemaal klaar. Hoe zit het bij jullie? Ook dames met 8 a 9 dagen?
Begint vrijwel direct met bloedverlies. Dit duurt een dag of 5 en dan heb ik vaak 1 dag niks en een dag later bruin verlies 2 dagen lang.. Dus ik ben in totaal ook 8 dagen onder weg.
4 dagen rood, dan nog 1 dag wat bruinige prut Met de pil was ik altijd 7 dagen echt ongesteld... Dus heerlijk zo.
Ik heb 2 dagen wat drupjes bloed, dan een dag niks en dan 2a3 dagen heel hevig bloedverlies (1 superplus tampon per uur en dan soms nog doorlekken) en dan 1 dag wat bruinverlies en klaar. Het is eigenlijk altijd wel zo geweest, alleen is het bloedverlies wat heviger geworden. Toen ik de pil nog slikte was ik maar 3 dagen heel licht ongesteld.
dag 1, heel licht bloedverlies dag 2 en 3 normaal ongesteld dag 4 weer licht en klaar weer Ik ben in mn jeugd ooit aan de pil gegaan omdat ik vreselijk heftige menstruaties had, maar sinds m'n zwangerschap kom ik er veel beter vanaf
Met de pil 2 max 3 dagen waarvan 1 dag echt menstruatie.( nou ja kan tampons( mini) gebruiken maar met 1 zou ik voldoende afkunnen maar niet hygiënisch natuurlijk dus met pijn en moeite verschonen) 1e dag is meer spotting en laatste dag is zo licht dat inlegkruisje voldoende is. Soms sla ik een menstruatie over in de stopwerk waarschijnlijk omdat ik zo licht ongesteld ben en weinig slijmvlies heb. Zonder pil, zwaarder en 4 tot 6 dagen
3a4 dagen 1 dag mild 1a2 dagen heel veel bloedverlies. Alleen een maandverband is dan al met 10 minuten vol. 1 dag stolsels (groot) en wat restbloed. Het is hier ook vaak een "hel" qua pijn. Hopelijk dat het na de zwangerschap is veranderd!
3 dagen ofzo, en dan stelt het ook echt niks voor. Maar heb een mirena, voorheen was ik wel langer ongesteld.