babywalker nauwelijks gebruikt is 20 euro te veel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mariska1976, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Beste mama's ik twijfel een beetje.

Mijn jongste dochter heeft voor haar geboorte een roze baby walker van V-tech gekregen.Maar we hadden er al 1(de voorganger)Aangezien de familie hem niet meer kon terug brengen hebben we hem gehouden.
    Toen ze 1.5 jaar was hebben we het activitideel naar beneden gehaald.Echter hou mijn jongste niet van die electronische dingen en loopt liever met een bal en de telefoon van fisherprise(die je achter je aan trekt ) mee rond.
    Dus ze heeft net amper 30 min met het ding gespeeld en toen was het over.weken daarna heeft ze er niet meer mee gespeeld.En hebben we het opgeruimd.Alleen de gebruikte babyrollator is beneden gebleven.Ook daar heeft ze amper(haar grote zus meer,maar we hadden hem ook 2e hands voor 15 euro)mee gespeeld en heeft daar ook niet achter gelopen en mee leren lopen.

Ik heb de 1e versie babywalker voor 7 euro(kan terug gaan voor 5 euro) op mp gezet en de roze,voor 20 euro,want die ziet er nog helemaal gaaf uit.Nu vraag ik,is dit te veel?

Want toen we de 1e versie voor 15 euro kochten,kon je behoorlijk wat gebruikssporen zien,terwijl de roze eigenlijk nog helemaal gaaf is.(alleen het activitydeel is uit de doos geweest en na een week er weer terug in gegaan.)

2. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Gewoon even op MP kijken wat anderen ervoor vragen wat er daadwerkelijk op geboden wordt? Iets is waard wat de ander ervoor wil geven! :D

Persoonlijk vind ik, ongeacht de staat, dat mensen niet moeten vergeten dat tweedehands wel gewoon tweedehands is. Geweldig dat het product er nog super mooi uit ziet, maar het blijft een gebruikt ding en er zit geen garantie meer op.

Wanneer de doos er nog bij zit, (evt. met aankoopbon erbij) én het ziet er nog z.g.a.n. uit dan snap ik dat er meer dan de helft van de nieuwprijs wordt gevraagd, maar anders hanteer ik 50% van de nieuwprijs wel écht als max.

3. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven

De aankoopbon zit er niet bij.Ik kan het moeilijk aan de familie van mijn man vragen,ook omdat toen de omstandigheden erg dubbel waren.Enerzijds waren ze tante/oom,neef,nicht geworden en anderzijds een moeder en oma verloren(op dezelfde dag)

Bij intertoys kost hij 43 euro,dan zou de prijs 21,50 zijn.

Op mp wordt er voor een redelijk gebruikte 15 euro gevraagd:0
    En voor een nauwelijks gebruikte voor de roze dan tussen de 20 en de 27 euro.Er wordt zelfs bij de roze bieden neer gezet.

4. Delta

Delta Niet meer actief

Ik denk dat 20 euro wel kan hoor, wij hebben voor de nieuwe ook iets meer dan 40 euro betaald inderdaad, dan is 20/25 euro voor 2e hands best oké? Maar je moet niet boven de 25 gaan zitten denk ik, maar mensen op mp proberen toch altijd de prijs wat naar beneden te krijgen!

5. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Dank je wel Delta,

Ja ik heb het gemerkt dat mensen de prijs naar beneden halen.Ik heb nog steeds een nijntje mobiel op mp staan nieuw kost die 24,99.Ik heb hem voor 10 euro staan.Ik wil in mijn prijs terug gaan tot een max bedrag van 7 euro.Krijg ik van de week een e-mail dat ze hem voor 2 euro wilde ophalen.JA,daag.........
    dat ging niet door.Het geld wat ik hiervoor krijg gaat niet in mijn portemonai,maar wordt weer voor de kinderen besteed.
    Ik heb heb voor 37 euro verkocht en daarvan heb ik weer deels een bed voor mijn jongste(ikea)

6. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Ik heb pas geleden ook een Vtech (de roze) verkocht voor 10,- maar die van ons is intensief gebruikt mijn dochtertje was er dol op.
    Vindt 20,- dus een mooi bedrag als ie er als nieuw uit ziet.

7. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hele nette prijs lijkt me. Zou hem iig niet voor minder wegdoen. Misch nog wel voor 5 euro meer.

8. Delta

Delta Niet meer actief

Ja dat is het nadeel van mp, de mensen willen echt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten! 20/25 euro is een goede prijs voor die baby walker die er nog goed uit ziet en alles!
    Ik hoop dat je je spulletjes goed verkocht krijgt, om weer andere dingen voor je kindjes te kunnen kopen!

9. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Voor een babywalker in een dergelijke zeer goede staat zou ik geen problemen hebben met een vraagprijs van 20 euro, zeker als de originele doos ook aanwezig en in goede staat is!

10. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je een link? Waar woon je? Misschien heb ik wel interesse.

Deel Deze Pagina