Ik wil hier iets kopen dat bijna 200e kost. Voordat ik dat doe wil ik zeker weten dat het een echte webshop is en of jullie er ervaring mee hebben. Wie heeft er weleens besteld en wil zijn/haar ervaringen delen?
https://nl.trustpilot.com/review/www.knipengoshop.nl Ken het niet maar genoeg reviews te vinden als je even googlet
Yep gedaan maar omdat ik met cc wil betalen wil ik het exht zeker weten en dan denk ik bjj reviews.. die kan iedereen schrijven. Ben bij voor mij onbekende webshops wat huiverig
Nooit verkeerd om voorzichtig te zijn. Maar als trustpilot het oké vindt, zou ik er gewoon vanuit gaan. Die zijn echt oke en laten heus niet het bedrijf zelf 100’en false reviews schrijven. En dan nog: júíst met CC ben je verzekerd tegen dat soort ongein. Ik zou me meer zorgen maken als het gewoon ideal was
Ja met cc bewust jndd om verzekerd te zijn maar als het een nepsite is en ze op die manier uit zijn op cc gegevens ben ik natuurlijk verder van huis. Maar bedankt voor je reactie! Dan ga ik eht wrop wagen, ook gezien de andere reactie hierboven.
OH hahaha heb niet naar het aantal gekeken. Alleen een paar reacties doorgelezen. Ik heb jnmiddels een verzendbevestiging gekregen en in de post nl app staat het voor as dinsdag. So far so good dus.
Knip & Go is gewoon een landelijke kapperszaak. Hier in de omgeving zitten er heel veel! En die hebben er gewoon een webshop bij. Zou niet weten waarom het niet betrouwbaar zou zijn. Dan gooien ze toch echt hun eigen glazen in en kunnen ze de kapperszaken ook wel opdoeken
Ik had er nog nooit van gehoord en het product dat ik wilde wlrdt daar het gledkoopst aangeboden (50e verschil). Dus begon te twijfelen... Maar bedankt!