Wie wil mij helpen aan (véél) lege olvarit potjes??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Inge88, 13 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Voor onze bruiloft bedankjes heb ik véél lege Olvarit potjes nodig! Eigenlijk alle 3 de maten (4mnd+, 6/8mnd+ en 12mnd+). In totaal zal ik van ieder formaat ongeveer 70 potjes nodig hebben.

Zijn er hier gezinnen die regelmatig gebruik maken van Olvarit potjes? En ze dan eventueel de komende tijd voor mij zouden willen sparen? Ik kom ze zelf ophalen wanneer ze je in de weg gaan staan ;) Ik woon zelf in Noord-Brabant, een beetje in de buurt zou het handigst zijn. Ik kom echter ivm het werk in het hele land dus als ik een keer wat verder moet rijden is dat ook niet erg!

Ik zou er enorm mee geholpen zijn! :D

2. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Tuurlijk! Met deksel? Ik woon precies in het midden van het land, maar wil ze met alle liefde sparen hoor. Hij krijgt twee potjes op een dag (tja.. ik ben zo'n moeder die niet vers kookt voor de kleine :$)
    :D

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Als je wel eens in Amsterdam komt wil ik ook wel sparen. Hier krijgt ze ook 2 potjes per dag!

4. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    voormalig adm. medewerkster nu onvrijwillig fullti
    in een huis
    Ik heb een tas vol in het hok liggen. Probleem is wel dat ik in Friesland woon. Weet niet of je daar wel eens voor je werk komt. Zou ze ook via DHL voor je kunnen versturen. Kost 4 euro volgens mij.

5. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Ik heb er ook nog een hoop liggen. Wel zonder deksel. Ik woon boven in Zuid-Holland, bijna Noord-Holland

6. annelie566

annelie566 Niet meer actief

ik heb er nog veel en wil wel sparen..maarrr nu komt het. ik woon in friesland

7. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    in een huis
    Als we een beetje bij elkaar in de buurt wonen heeft ze 2 vliegen in 1 klap. Woon in gemeente sud west.

8. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik woon in Smallingerland.

9. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Oh wat veel reacties al!! Thanks!

Deksel is in principe niet nodig, mag wel!

Voor degene die er nog een hoop hebben liggen, weet je ongeveer hoeveel?

Friesland, ik kom voor het werk wel eens in Sneek, ligt het daarbij in de buurt??

Linnepin en boomm: heel graag! Kom voor het werk vast wel weer eens in de buurt en ik heb in Amsterdam een vriendin wonen :) super bedankt!

Maria80: kun je een plaats in de buurt noemen? Wij hebben in die regio ook klanten dus wellicht kom ik daar ook in de buurt!

Ik denk dat ik zo al een eind ben! :D echt super!

10. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    in een huis
    Je hebt een privé bericht. :D

11. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Nu ben ik heeeeeel nieuwsgierig naar wat je er van gaat maken!!

12. Little Feet

Little Feet Actief lid

14 jul 2014
    246
    0
    16
    Bel of ga langs bij kinderdagverblijven in de buurt!
    Die hebben er vast genoeg!!!!
    Succes!

13. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik moet binnenkort nog langs de glasbak.. heb nu 2 tassen vol met glas waaronder een hoop lege potjes.... wel allemaal zonder deksel.

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

Heb er nu 28, allemaal de middelste maat.
    Maar als je nog eventjes 2 weken wacht heb ik er 56 :)

Ben ook wel benieuwd waar je zo voor gaat gebruiken! Zal ze apart houden in ieder geval.

15. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Ik heb er denk ik ook al wel zo'n 30 a 40 stuks liggen.. Had nog geen zin om naar de glasbak te gaan :D
    Maar goed, dat zijn ook de 8 mnd. potjes, net zoals boommm, dus ik weet niet of je deze nog wilt hebben.

16. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Wauw! Haha de middelste maat heb ik dus al ruim genoeg :D Als Mommy B, Boommm en Linnepin86 deze dan voor mij willen bewaren (Boommm en Linnepin zal ik even PB sturen!) dan heb ik die in ieder geval genoeg! Bij nader inzien ga ik de kleinste maat toch niet gebruiken.

Cupcakes: Dank je wel! Zitten daar toevallig grote bij?

Teveel is ook niet erg, wat ik over hou kan ik dan zelf wel naar de glasbak brengen :)

Héél toevallig ook nog dames die van die grote Hak groenten potten hebben? Zijn van 700 ml geloof ik. Ipv die kleintjes heb ik dus juist de grote hak potten nodig.

Wie heel nieuwsgierig is mag mij gerust PB'en! ;)

17. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    De hak groentepotten wil ik ook wel bewaren voor je! Daarvan eten we er geen twee per dag ;) maar ben ook niet altijd van de verse groente, dus die zal ik ook bewaren :D

18. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Dan zou ik inderdaad even bellen want veel kinderdagverblijven maken vers. Veel goedkoper vers fruit en een blender.

19. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Jeey! Super! :D

20. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Ik woon in Gelderland. Vlakbij Wageningen/Arnhem/Elst gelderland. Stuur maar een pbtje als ik voor je kan sparen. Hier toch wel 4 of 5 potjes per week. 12mdn potjes.

Deel Deze Pagina