Mijn zoon heeft afgelopen vrijdag op zaterdag nacht flink overgegeven De volgende dag weer. Sindsdien wil hij geen avondeten meer. Warm eten tussen de middag is prima, maar niet in de avond. Hij wil wel wat yoghurt maar stukjes in de avond nee Iemand dit eerder meegemaakt Zoon is 2 jaar
Ja hoor, heel normale reactie in mijn ogen. Ikzelf eet ook dagen lang weinig tot geen warm eten als ik flink ziek geweest ben, warm is het eerste wat ik laat staan qua eten. En bij mn kinderen herken ik het ook wel; onze dochter heeft toen ze net 1 was, een koorts stuip gehad gecombineerd met enorm spugen toen ze eruit kwam. Daarna weigerde ze lange tijd haar eten. Helaas uitte dit zich bij haar in een jaren lange fase van moeilijk warm eten.
Nou...ik heb het zelf net gehad en de eerste 3 dagen luste ik echt niks...ben erg misselijk geweest. Gisteren weer een beetje witbrood en rijst gegeten... Vandaag wat fruit en iets meer eten...maar echt langzaam weer wat beginnen. Heel logisch dat je zoontje ook weer flink moet wennen aan gewoon eten. Bij mij staat ook nog veel tegen. Probeer te beginnen met wat hij wel wil...en bouw zo weer op.
Onze uk is bijna 2 maar we zitten in het zelfde schuitje. We hebben vanavond brood gegeten dat wou hij nog wel eten en een klein beetje toetje. Morgen zien we wel weer verder.
Hier ook...Dl heeft een halve beker bouillon, halve beker water, 2 hapjes wortelpuree en 1 hap witbrood op. Toetje durfde ze niet, dat kwam er gister uit. Zo zielig! Ze wil wel eten maar niks blijft binnen.
Ja hier ook hoor.. Hij lustte opeens niks meer dat ik zelf had gekookt, dus dan maar olvarit (hij is 18 maanden).. Daar at ie een week lang steeds maar een paar hapjes van. Lust ineens geen brood meer..
Ts Hoe gaat het nu? Mijn dochter is altijd al een slechte eter geweest maar na buikgriep al tijdje terug eet ze amper nog. 'S ochtends een beker Bambix, tussendoor banaan (geen ander fruit) of een droge cracker. Tussen de middag 1 of 2 plakjes brood en verder niks. Bij warm eten wordt ze gewoonweg hysterisch. Ze begint nu daadwerkelijk af te vallen. Ze heeft wel iets reserve (ze was 14.7 kilo bij 98 cm) maar afvallen lijkt me toch niet de bedoeling. Iemand nog tips?