Waterpokken .. Wel of niet insmeren met zonnebrand ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mirjam2112, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Onze meid heeft de waterpokken maar gezien
    het weer zou ik haar beter kunnen insmeren.. Heb Zwitsal voorr kinderen maar mag dat wel op die blaasjes en korstjes ??

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    zou het niet doen je hebt kans dat er een klein open wondje zit tussen de korstjes waardoor je kans hebt op ontsteking enz

3. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Ik zou het wel doen, als je kindje verbrand ben je nog veel verder van huis. Zou wel heel goed mn handen wassen en misschien zou ik zelfs een nieuw flesje kopen, zodat er niet allemaal vuil etc in zit.

4. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ja daar zit allebei wat in .... Ze verbrand nogal snel met dat bleke huidje en heb inderdaad een nieuwe fles gekocht (spray)

5. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ik heb het (op aanraden van de mevrouw bij de drogist) wel gedaan. Zij vertelde dat je dit beter wel kon doen omdat je echt heel ver van huis bent als het huidje waar de waterpokken zitten verbrand.

Moet wel zeggen dat mijn zoontje overigens geen last van zijn waterpokken had en dus ook niet hoefde te krabben oid. Mochten alle waterpokken nou open zijn dan is het misschien een ander verhaal.

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik zou het niet doen. De crème kan juist branden! Kun je niet gewoon voorlopig je kindje uit de zon houden?

Deel Deze Pagina