Ben al een tijdje opzoek naar een riem voor Sylvano, maar zou niet weten waar ze die dingen verkopen. Iemand tips?
Bedankt dat ik zo'n bijdehand antwoord van je krijg :S Ik vraag gewoon vriendelijk iets, omdat ik hier in een dorp zit en niet weg kan, en enkel een hema of zeeman hebben. En niks online wil kopen. Dus bedankt voor de moeite
Ik heb iemand dit eerder zien doen op dit forum (let me google that for you) en vond het hartstikke leuk dat zoiets bestaat. laat het ook regelmatig aan iemand zien! Was dus alleen vriendelijk en met een leuke touch bedoeld. Dat je niks online wil kopen stond er niet bij dus dat kan ik niet ruiken! Jammer van je korte lontje....
nope... waarschijnlijk totaal van de wereld afgesloten ofzo!?!? Maar dat stond er ook allemaal niet bij in de openingspost he....
Nou ik vond het totaal niet grappig, want ik snap zelf ook dat ik kan googlen. Ben niet van de wereld afgesloten maar heb even 2 dagen geen auto en kan dus enkel het dorp in en daar is een zeeman, hema, kruidvat verder niks helaas.
Sorry dat het misschien zo bot overkwam, was niet mijn intentie, maar vind het een beetje raar om te denken dat ik zelf nog niet gegoogled heb. Het word maandag de H&M , topic mag een slotje op