Waterpokken of niet??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MoederK, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    #1 MoederK, 17 mei 2013
    Laatst bewerkt: 17 mei 2013
    Hallo,

mijn zoontje was zondag al niet lekker en had toen hoge koorts.
    Maandag ook nog beetje koorts en veel huilen en wilde bijna niets eten en drinken.

Dinsdag werd hij wakker, geen koorts meer maar had wel uitslag rond zijn mond en een beetje op zijn oren. Ik dacht in eerste instantie irritatie van het vele zijveren..
    Ook had hij achter op zijn billen 2 redelijk grote uitslag plekken, luieruitslag? Waar een grote korst op zat.

Toen ik hem 's middags van het kdv haalde waren de plekken uitgebreid en aangezien daar de waterpokken nu heerst leek me dat logisch.

De reden waarom ik nu twijfel is dat hij rond zijn mond alleen uitslag heeft maar dit zijn/worden geen blaasjes of korstjes. Op zijn oren wel korstjes.

Verder zag ik er op zijn gehemelte zitten en zitten zijn hele billen vol met uitslag (geen blaasjes) en verder alleen op zijn handjes en voetjes. Hij heeft alleen blaasjes op zijn handen en voeten.
    Verder nog wat uitslag op zijn benen.

Op zijn rug, buik, tussen zijn haren, achter zijn oren, onder zijn oksles zit niets!! Terwijl de waterpokken juist vaak op die plekken zit?

Iemand een idee?

2. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Op zijn billen ziet het er zo uit al twijfel ik of het niet ook nog een combi met luieruitslag is...
    Die onderste plekken (witte is maizena) is zeker van luieruitslag of een schimmelinfectie dus het gaat om de andere plekken

En een foto van zijn voetje waar dus wel echte blaasjes zitten

Deel Deze Pagina