En omdat ik niet al te veel geld te besteden heb, en graag een draagdoek wilt (onze meid wil absoluut niet meer liggend in de wagen en moet continue gedragen worden wil je haar gerust stellen) Dus toen dacht ik : ik geef er ook maar aan toe en neem een draagdoek! ideaal voor beide Maar.. Ik ken deze website niet, nog nooit besteld en t komt uit frankrijk via GLS. Nu maakt t mij nog niet zo veel uit , vooral me vriend vertrouwd t minder. Nu heb ik dus 3 vragen: Wie heeft ervaring met draagdoek: JPMBB Basic draagdoek ? (zie foto) wat bedoelen ze met voor mensen tot maat 56? Ik heb werkelijk geen verstand van maten en ben zelf aardig slank. En wie heeft er dus ervaring met deze website? is dit de lengte die ik gelijk moet hebben? [ ik zoek een goedkope, betaalbare draagdoek voor op de buik waar ik wel minimaal tot 1 jaar mee kan doen. ]
Ik heb een draagdoek van bykay met roze bloem, onze dochter past er niet meer in. Was je vraag alleen niet haha. Ik zie dat je niet echt in de buur woont. Anders mocht je hem ophalen voor een klein prijsje Ik vond babybij.nl wel een fijne site verder!
deze kan je niet tot een jaar mee dragen. het word al gauw zwaar. goede optie is een geweven little frog
ja, geweven zou ik voor gaan, op facebook is een draagdoeken markt, daar word veel tweedehands aangeboden. Er is ook een flevolandse draagmama's facebook pagina, kun je ook veel info krijgen!
nouja mijn limiet is wel echt 40/50 euro.. t liefst hou ik t nog minder want anders word t me echt te duur mja me rug kan haar dragen met me armen ook niet meer aan..
Ik zou inderdaad voor een geweven doek gaan! Ik heb zelf een Little Frog draagdoek gekocht voor nog geen 50 euro. (bij Draagdoek of draagzak, onze draagdoekconsulent geeft vakkundig advies!)
je zou lid kunnen worden op Facebook bij "draagdoekenmarkt" daar staan ze nog wel eens goedkoop op of daar even een oproepje zetten of iemand nog een goedkope geweven heeft liggen
Little Frog draagdoek Tanzanite - Ooiebeest Dit is een maat 6, meest gebruikte maat. voor 50 euro een nieuwe. waar woon je in flevoland?, deze webshop zit nml in harderwijk en organiseert ook inloop ochtenden.
Als dit een rekbare doek is, zou ik het niet doen! Is eigenlijk geschikt voor kleine baby's, daarna is het al snel te zwaar. Je zou eens kunnen kijken op draagdoekenmarkt (facebook). Daar staan geweven doeken op voor een kleine prijs. Anders eens zoeken op little frog of via marktplaats misschien?
en deze dan? Draagdoek Hoppediz Tunis | Hoppediz draagdoek | Geweven draagdoek | babybij : draagdoeken en draagzakken | Doekenbieb
nouja we willen em dus liever via een winkel of iets omdat wij niet m zelf kunnen ophalen (emmeloord) en op marktplaats konden we niks vinden en we kunnen het geld niet echt missen als t fout gaat. daarom liever geen risico.. maar ik heb er echt helemaal geen verstand van tegelijkertijd
Ja of deze.. Hoppediz rekbare draagdoek petrol : draagdoeken en draagzakken | Doekenbieb ? kan ik uit 1 van deze 2 zoiezo kiezen denken jullie? Ik ga ook nog ff naar die frog model kijken
ik kom uit dezelfde plaats op urk zit draagvrouwe.nl die verkoopt ook mooie betaalbare doeken. verder hier in de omgeving geen geweven doeken in een stenen winkel.
hoppediz is prima toch zou ik je aanraden om lid te worden van draagdoekenmarkt een tweedehands doek is zachter en knoopt daardoor fijner dan een nieuwe
Een rekbare zou ik ook niet kiezen. Een rekbare draagdoek is meestal ook warmer voor je kleintje dan een geweven draagdoek, aangezien je 3 lagen doek op je kindje hebt bij een rekbare draagdoek omdat je een andere knoop hebt.. En een rekbare kun je niet gebruiken om je kindje op je rug te dragen.
Oh dames nu twijfel ik haha ! Die frog model - kan ik die ook als buikdrager? Ik wil haar heel graag gewoon op me buik/borst dragen en op rug niet eerder doen dan dat ik t vertrouw en ze niet meer zo super fragiel is naar mijn idee die eerste is dus goed, en die frog model ook maakt t uit welke maat of hoe lang die dan is ? want ik neem aan dat als ik die frog model bijv bestel ik zelf moet uit gaan vogelen hoe ik die moet vouwen *2ehands hou ik ook in de gaten maar bijna geen ophaal mogelijkheden ik heb enkel fiets en draagdoek is wel echt super nodig ivm wervels die hier helemaal zeer doen*
je begint vrijwel altijd op de borst te dragen, en de meeste beginnen met maat 6 (4,6 meter) ( tenzij je groot of klein bent.) met rekbaar is rugdragen niet te doen. op youtube zijn filmpjes terug te vinden hoe je knoopt. Sommige merken leveren ook een boekje mee met hoe te knopen.