En omdat ik niet al te veel geld te besteden heb, en graag een draagdoek wilt (onze meid wil absoluut niet meer liggend in de wagen en moet continue gedragen worden wil je haar gerust stellen) Dus toen dacht ik : ik geef er ook maar aan toe en neem een draagdoek! ideaal voor beide Maar.. Ik ken deze website niet, nog nooit besteld en t komt uit frankrijk via GLS. Nu maakt t mij nog niet zo veel uit , vooral me vriend vertrouwd t minder. Nu heb ik dus 3 vragen: Wie heeft ervaring met draagdoek: JPMBB Basic draagdoek ? (zie foto) wat bedoelen ze met voor mensen tot maat 56? Ik heb werkelijk geen verstand van maten en ben zelf aardig slank. En wie heeft er dus ervaring met deze website? is dit de lengte die ik gelijk moet hebben? [ ik zoek een goedkope, betaalbare draagdoek voor op de buik waar ik wel minimaal tot 1 jaar mee kan doen. ]
Ik heb een draagdoek van bykay met roze bloem, onze dochter past er niet meer in. Was je vraag alleen niet haha. Ik zie dat je niet echt in de buur woont. Anders mocht je hem ophalen voor een klein prijsje Ik vond babybij.nl wel een fijne site verder!
deze kan je niet tot een jaar mee dragen. het word al gauw zwaar. goede optie is een geweven little frog
ja, geweven zou ik voor gaan, op facebook is een draagdoeken markt, daar word veel tweedehands aangeboden. Er is ook een flevolandse draagmama's facebook pagina, kun je ook veel info krijgen!
nouja mijn limiet is wel echt 40/50 euro.. t liefst hou ik t nog minder want anders word t me echt te duur mja me rug kan haar dragen met me armen ook niet meer aan..
Ik zou inderdaad voor een geweven doek gaan! Ik heb zelf een Little Frog draagdoek gekocht voor nog geen 50 euro. (bij Draagdoek of draagzak, onze draagdoekconsulent geeft vakkundig advies!)
je zou lid kunnen worden op Facebook bij "draagdoekenmarkt" daar staan ze nog wel eens goedkoop op of daar even een oproepje zetten of iemand nog een goedkope geweven heeft liggen