Dat ligt er toch aan wat je gaat doen. Ik heb mijn dochter vanochtend haar zomerjas aangedaan maar we gingen alleen maar boodschappen doen met de auto. Haar winterjas is heel warm. Zouden we lopend gegaan zijn, dan had ik haar wel haar winterjas aangedaan. Nu de zon schijnt en het middag is sowieso geen winterjas meer.
Volgens mij zorg ik er regelmatig voor dat mijn kinderen het best warm hebben . Ik zou ze nu dus nog rustig hun winterjas aandoen als we even naar de stad zouden gaan. Is een zomerjas echt niet nog te koud?
een tussenjas hier een zomerjasje waar een ander jasje ingeritst zit. of zoals gisteren, een zomer/spijkerjasje met daarover een bodywarmer. of een vestje met een zomerjasje. is het te warm dan trek je het vestje uit..
Vanochtend nog zijn winterjas. Nu breekt het zonnetje door. Dus straks zijn spijkerjack met een bodywarmer erover. Zijn echte zomerjas wachten we nog mee, misschien morgen??
Ik heb 2 jongens, die hebben dikke vesten en die hebben ze aan, het is meer dan een zomerjas maar dunner als de winterjas. lastig he.
Vanochtend een flink stuk gewandeld en ide speeltuin gespeeld. Wel steeds in beweging dus, maar ik vond het nog best een gure wind. Winterjas dus. Vanmiddag denk ik dat we hem een zomerjas aandoen.
Het is hier 9 graden, winterjas dus. En morgen eerst regen en vanuit het zuiden zon. Nou, dan bereikt het mooie weer ons rond 18u... Weer winterjas dus.
winterjas. vond de wind toch echt koud. wel even zonder jas bij mijn oma in de binnen tuin gespeeld maar vond het eigenlijk toch nog.te fris.