Hoi, Binnenkort heb ik een bruiloft van mijn beste vriendin. ik heb een maatje meer, maar ben flink aan het afvallen. Ik weet echt niet wat ik aan zal doen. is een galajurk iets te?
Hangt van de dress code af. Ik heb nog geen enkele bruiloft gehad met een dresscode waar een galajurk(je) bij paste. Gewoon netjes... Of vrolijk... Ik heb de 10e een bruiloft en daar heb ik een heel leuk, vrolijk gekleurd zomers jurkje voor. (Ik heb ook een 'maatje meer' en ben dan 35 weken zwanger.)
Er is geen dress code. de jurk is niet echt gala meer een avondjurk. ik heb heel lelijk dikke benen, dus het is een jurk tot de grond. een kortere staat me niet
Ik heb hem iets kleiner moeten bestellen. de bruiloft is over 6 weken en ik val ongeveer 0,3 per dag af op het moment.
Cool Veel plezier! Als het voor 's avonds is, kan het goed. Maar voor overdag misschien een beetje overdressed? Kan ik ook niet goed zien hoor, kun je niet ene plaatje neerzetten?
Heb je ook een foto? paar weken terug had ik een een bruiloft. Zelf had ik een zwart jurkje aan tot over de knie en wat gekleurde accesoires en pumps. Maar er was er ook 1 die kwam in een kort glanzend rood galajurkje en iemand anders kwam weer in witte legging met slippers. En 1tje in spijkerbroek. Er was geen dresscode en het bruidspaar maakte het dus helemaal niet uit.
Bij ons was er ook geen dresscode, maar ik ging er toch wel vanuit dat iedereen wel o z'n minst 'netjes' gekleed kwam. We hebben veel metal-vrienden met mannen met lang haar. Nou, die zagen er allemaal netjes uit, hoor! Niet in pak, maar eentje had bijvoorbeeld een nette zwarte broek aan (in tegenstelling tot een vale, versleten ) en een hele nette zwarte blouse erop. Nou, dat gaf me zo'n fijn gevoel, dat ze die moeite hebben gedaan! Maar d'r was dan weer één vriend, die dus wel in een versleten spijkerbroek en versleten t-shirt kwam. Hij viel hierdoor best uit de toon en vond het dan ook jammer dat ie niet even wat anders had aangedaan... Niet dat ik er nog vaak aan terug denk, of dat ik het hem kwalijk neem, maar zo zie je toch maar dat het wel is blijven hangen. Ben nu al bijna 5 jaar getrouwd... Geen dresscode wil dus niet altijd zeggen dat je gewoon maar wat aan kunt trekken...
Heb geen foto helaas. maar het is een rode strapless jurk die vanaf de heup iets uitloopt. bij de buik zitten een paar heel subtiele steentjes.
Als je daggast bent dan trek je toch de hele dag je mooie outfit aan. Dus ik vind dat die jurk gewoon heel goed kan voor de hele dag hoor. Ik liep op mijn vriendin der bruiloft ook in een mooie jurk met pumps. En de hele dag gewoon hoor!!
Denk niet dat het een probleem is hoor.. Ik ben zelf 3 jaar terug getrouwd en vond het super dat mensen moeite deden voor hun outfit! Iedereen zag er mooi uit(voor hun eigen smaak ) en dat doet je goed! Zelf heb ik ook een lang jurk aangehad op de bruiloft van mijn schoonzus en zwager. Als enige, maar ik kreeg wel veel complimenten! En het bruidspaar vond het ook erg leuk! Was ook een soort van galajurk, of avond jurk of wat dan ook.. Kan je trouwens het plaatje niet kopieren van de website waar je hem besteld heb? Of was het in een winkel?
ik heb hem aan de bruid to be laten zien en ik mag hem niet dragen van haar. Ze heeft een klein beetje rood in haar jurk zitten. en ze vond de jurk zo mooi dat ik hem niet aan mag. Verder mag ik ook geen zwart (want het is geen begrafenis zegt ze), wit ook niet want dat is de kleur voor de bruid. iemand een idee voor me?
Wow.. Ik zou blij zijn als er op mijn bruiloft moeite werd gedaan voor mooie outfits.. Maargoed dat is mijn mening
die had ik inderdaad ook gezien. Maar het probleem is dat ze maar tot maat 42 hebben en op moment heb ik nog maat 44. Ben wel aan het afvallen maar weet niet of ik oor die tijd maat 42 haal. Daarbij was de jurk die ik had gevonden ook zoiets. de jurk die ik niet aan mag bedoel ik dan
Ohh oke.. Lange jurk wit/roze/zwart - Voor haar - bonprix.nl Vind dit ook wel gaaf.. en ook in jouw maat