Beste verloskundige, Ik had een vraagje, ik heb sinds een paar dagen steeds erge pijnen in mn onderbuik en onderrug de pijn is te vergelijken met menstruatiepijn/weeen... het blijft een tijd aan maar zwakt ook weer af alleen op dit moment heb ik het weer en erger dan de laatste dagen en heb ook wat verhoging... ik maak me er wel zorgen over want het is echt heel erg pijnlijk. Ik dacht eerst dat dit mijn eerste menstruatie zou zijn maar ik heb nog geen bloed of afscheiding... wel is mijn normale witte/doorzichtige afscheiding wat meer dan normaal. In principe kan ik niet zwanger zijn omdat we condooms gebruiken maar ja zeg nooit nooit haha . En dan gaat er ook meteen door me hoofd heen als ik zwanger ben dan is dit niet goed zou het dan buitenbaarmoederlijk zijn??? Ik wilde graag weten of u weet wat dit kan zijn en wat u mij aanraadt om te doen... ik dacht eerst misschien een zwangerschapstest doen"??? alvast bedankt voor uw reactie groetjes Iman
HOi iman, De kans is klein dat het een zwangerschap is maar je kan altijd voor de zekerheid even testen. Laat je urine even nakijken op een blaasontsteking, deze kan ook je klachten veroorzaken. Imke