was het vruchtwater of sperma wat ik ben verloren na vrijen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door 1e keer mama, 3 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1e keer mama

1e keer mama Nieuw lid

3 aug 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk kan iemand mij helpen... :(

Ik ben 39 weken en 3 dagen zwanger, en ben zwanger van mijn 1e kindje. Vanochtend heb ik met mijn partner gevreeën, naderhand is het sperma gewoon uit mij gelopen en dat was duidelijk te zien in een handdoek en ben daarna ook nog naar het toilet geweest en geplast, vervolgens zijn we nog even lekker samen in bed gaan liggen. Ongeveer een uur na het vrijen zijn we opgestaan en terwijl ik naast het bed stond liep er een hoeveelheid helder vocht uit mijn vagina waar ik geen controle over had. Het liep langs mijn benen op mijn voeten maar kon het niet opvangen, de hoeveelheid was niet echt schrikbarend maar zag op mijn voet dat het heel helder was en ook heel dun. Hoe weet ik nu of dit nog sperma was of vruchtwater?? Ik heb dus niets opgevangen en het was dun en helder....

Dit is nu een uur geleden gebeurt en ik voel verder ook geen buikkrampen of veranderingen in mijn buik.

Hopelijk kan iemand mij het verlossende antwoord geven, want als het vruchtwater is dan moet ik (neem ik aan) de VK bellen.

Alvast bedankt,

1e keer mama

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOihoi,

zowiezo moet je bij twijffel altijd even je verloskundige bellen!
    Als het vruchtwater is blijf je altijd nat, vruchtwater stopt niet dus er zal altijd iets blijven afsijpelen.

Groetjes imke

Deel Deze Pagina