Baby wordt steeds eerder wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tweekids, 27 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Tot een maand terug sliep Sylvano nog lekker tot 9:30 dat werd toen 9:00 uur, toen 8 uur en nu vanochtend al om 6 uur wakker! Fles gegeven en weer terug gelegd heeft hij nog 1 uurtje geslapen. om 19:00 uur krijgt hij zijn laatste fles 210/7 er hoog dus nog. En toch nog zo'n honger sóchtends iemand tips om Sylvano langer door te laten slapen? Heb het gevoel dat hij ook nog echt heel moe is ..

2. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik denk dat je erg verwend bent met die slaaptijden :p

Hier ging ze rond die tijd ook minder slapen. Echt een paar weken rond 6 uur wakker helaas. Was wel een fase want ineens sliep ze weer tot half 8.

Ik denk niet dat je zoontje weer terug kan naar zijn oude ritme, hij sliep wel heel lang namelijk. Geef hem wanneer hij wakker is een ontbijt en speel even met hem. Hij zal vast snel weer moe zijn en kan hij erin voor een eerste slaapje.

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Hmm jammer ben een echte uitslaper haha

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Van 19 tot 6 uur is toch prachtig? Als hij dan na een flesje nog een uurtje slaapt: perfect!

5. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik vind 6 uur ook wel vroeg hoor :)

Als het zo is, is het zo maar ik vind dat zo vroeg, in mijn beleving echt een verschil met 7 uur.

Maar ik ben ook verwend met slapen. Mijn dochter is vanaf dat ze 2,5 maand is nog geen enkele nacht wakker geworden, slaapt standaard om 19:00 uur en is met uitzondering van 3 weekjes nog nooit voor 7 uur wakker geworden.
    Ik hoop dat daar nooit verandering in komt haha ;)

6. tuc

tuc Niet meer actief

ik denk niet dat je kunt verwachten dat hij tot 9 uur of half 10 slaapt..arme jij:D
    Maar je kunt wel van begin af aan duidelijk maken wanneer het nog nacht is en wanneer het tijd is om op te staan. Natuurlijk is Sylvano nog klein, maar je kunt er vast wel mee beginnen.
    Hier in huis is het voor 7 uur nog nacht, voor die tijd gaan we dus niet uit bed. Ik weet dat er genoeg kindjes zijn die om 6 uur wakker worden, maar je moet je kindjes dat ook leren, dat snappen ze niet meteen.
    Onze dochter die inmiddels 4 is weet heel goed dat ze doordeweek met schooldagen moet wachten tot ze papa en mama ziet...wij staan om 7 uur op namelijk en in het weekend mag ze een keer roepen (ze kan nog geen klokkijken) en als wij dan aangeven dat het nog te vroeg is dan moet ze nog even gaan slapen.
    Wij hebben hier nog nooit boos om hoeven worden, alleen uitleggen...duidelijkheid van begin af aan is het beste.

Natuurlijk werkt het bij Sylvano nog niet zo, maar ik zou hem dus als hij om 6 uur wakker wordt niet uit zn bedje halen, maar evt. even bij hem gaan zitten tot hij weer slaapt. Het vergt even wat investering van jullie, maar op den duur pluk je er de vruchten van.

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Inderdaad er is een gigantisch verschil tussen 6 of 7 uur , 7 uur vindt ik prima maar 6 uur pff..
    Ga het eens proberen. Dankjewel:)

Deel Deze Pagina