Ik wil graag voor mijn ouders bij hun thuis een speelkleed kopen. Ik heb bij de bart smit babygym gezien van fisher price. Ook hebben ze van Fisher Price wipstoeltje percious dat vibreert en er hangen speeltjes boven. Hebben jullie ervaring met een van beide? Thomas vindt het vaak wel leuker om wat rechter op te zitten. Hij houdt er ook van zoals elke baby denk ik om tegen iets aan te slaan wat dan geluid maakt. Wij hebben zelf een speelkleed van tiny love (maar deze is duurder dan de fisher price), deze vindt hij helemaal geweldig.
Wij hebben zo eentje van fisher price gehad, zo'n kleed met een driehoekige boog over waaraan je allerlei speeltjes kon hangen (weet niet of dat deze is die je bedoelt). Het was inderdaad wel praktisch om hem onder te leggen en zeker toen hij tegen alles begon aan te slaan Bij deze van fisher price kan je ook speeltjes hangen onderaan de bogen voor als ze op hun buik liggen, maar daar heb ik geen ervaring mee, want ons zoontje weigerde dit Al bij al zijn wij er dus wel tevreden over, maar je kan het wel niet heel lang gebruiken, Thor was het in elk geval snel ontgroeid