hallo Allemaal Mijn dochter is nu 6 weken. Vorige week begon mijn dochter al mooi met 4-5 uurtjes achter elkaar te slapen zelfs nachten gemaakt van 23.00 tot 06.00. maar sinds afgelopen zondag is het weer onrustig. Vooral overdag. ze doet steeds hazeslaapjes van een uurtje. snachts slaapt ze gelukkig nu wel goed. Zeg maar laatste fles half 11 en dan word ze om 5 uur weer wakker. Ze krijgt alwel voeding voor hongerige baby's. Ze vroeg eerst ook altijd om de 2 uur en nu zit het op de 4-5 uur. Maar omdat ze nu zo onrustig is overdag. heb ik het gevoel dat ze wel erg moe is maar niet in slaap komt tenzij ik er bij blijf. Met het gevolg dat ze oververmoeid raakt. en wil ineens weer eerder eten hebben. Zal zo puchababy misschien iets voor haar zijn of heeft iemand anders een idee?
Moet er ook bij zeggen dat ze ook erg met haar armpjes maait als ik haar in bed leg. Niet elke keer maar wel vaak.
Hier hetzelfde gehad. Ben toen gaan inbakeren in een hydrofiele luier, het CB kan je uitleg geven. Dit is een goedkope en makkelijke manier, mocht dit helpen dan kan je de puckababy gebruiken. De puckababy vond ik geweldig heb hem tot 4 maanden gebruikt. Maar het CB kan je alles vertellen over inbakeren.
ja inbakeren kan helpen ja. Anders kan je je inlezen in het boek van ria blom. Regelmaat en inbakeren. Ik had ook de puckababy en ik vond het niets. Het zat nog veelste losjes. ik bakerde in met gewone doeken.
Hier heeft ze ook zo'n periode gehad dat ze overdag slecht sliep rond die 6 weken. Na ong 2 weekjes was dat weer helemaal over en slaapt ze weer prima. Denk dat het gewoon een fase is geweest dat ze graag bij me wou zijn. Verder kreeg ze in die periode ook meer last van krampjes.
klinkt ook wel als een sprong hoor, die kunnen ze toch met een week of 5 al krijgen? Jill sliep ook altijd heel onrustig, ben ik gaan inbakeren waardoor er meer regelmaat in kwam. maar ze ging er niet meer van slapen hoor, werd er wel rustiger van. dat merk ik nu nog. ze doet nog steeds (soms) hazeslaapjes van 3 kwartier en de andere keer slaapt ze 2 uur... geen touw aan vast te knopen hier.