afspraak maken?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Jcy, 12 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jcy

Jcy Actief lid

2 okt 2009
    146
    0
    0
    Beste verloskundige,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..

Wij zijn inmiddels bijna 9 maanden bezig om zwanger te worden.. in de tussentijd 2x een vmk gehad (1x december en 1x maart) we weten dus dat we zwanger kunnen worden..

Alleen zitten wij met het volgende probleem.. Bij mijn man is Reuma geconstateerd. Een type waarbij hij constant ontstekingen heeft en daarom zo snel mogelijk met medicijnen moet beginnen. Alleen gaan zwanger worden en deze medicijnen niet samen. Nu heeft hij voor zo lang pillen (Naproxen) gekregen en vroeg mij af of deze ook invloed hebben op het zaad van mijn man, in de gebruiksaanwijzing staat wel iets over zwangerschap, maar kan er verder niet echt wijs uit worden..

Graag zou ik met deze vragen en om te kijken of we onze kansen op een zwangerschap kunnen vergroten een afspraak maken bij een gynaecoloog .. Al besef ik dat we nog niet zolang bezig zijn..

Kunnen wij na zo´n korte tijd en met de wetenschap dat we zwanger kunnen worden een afspraak maken bij de gynaecoloog of kunnen zij nu niets voor ons betekenen?

Alvast bedankt voor uw reactie!

JCY

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Je kan altijd om een consult vragen, je moet wel een verwijsbriefje van de huisarts krijgen!
    Wat is kan vinden over naproxen heeft het alleen invloed op de vruchtbaarheid van de vrouw en niet bij de man. Dus opzich lijkt het me veilig!

Imke

Deel Deze Pagina