Hai.. Ik heb een vraagje aan jullie. Ik heb 6 weken geleden een curretage gehad, nadat ik een missed abortion had bij 12 en half week, en de pillen niet goed genoeg waren. de curretage verliep heel pijnlijk en moeizaam, maar op de echo was uiteindelijk wel gewoon te zien , dat me baarmoeder leeg was. nu is het zo, dat ik sinds een maand, dus laten we zeggen ongeveer 2 weken na die curretage, ik weer wat rare dingen voel gebeuren in mijn lichaam. hier even een lijstje met wat van mijn symptomen: - elke dag misselijk, soms de hele dag door - heel erg moe - buik opgezwollen - borsten worden groter, soms wat steken, en zie nu ook duidelijk blauwe aders over me borsten - versterkte reuk - pukkels op me gezicht - veel slijm in me mond - veel moeten plassen -'s nachts soms heel koud kunnen krijgen - ik had enkele witte afscheiding, leek wel op creme, beetje plakkerig nou is het zo, dat deze symptonen, in vergelijking met mijn eerste zwangerschap, veel sterker aanwezig zijn. nou is het zo dat ik dus van de week een zwangerschapstest wil laten doen, maar ik een beetje bang en onzeker begin te worden. waarom? omdat ik sinds gisteren opeens bloed verlies.lijkt wel alsof ik ongesteld ben.. want heb ook ontzettende buikpijn. zou iemand mij alstublieft kunnen helpen hiermee? alvast bedankt X
hoi als je veel bloed verliest ben je waarschijnlijk gewoon weer ongesteld, dat kan ook gewoon, 4 weken na je curettage. De symptomen kunnen komen door het ontzwangeren van de vorige keer, of zelfs omdat je graag zwanger zou willen zijn. Wacht maar even af nu of het bloedverlies doorzet. Mirjam
Oke bedankt... ik verga inmiddels echt van de pijn... als er wat nieuws is hou ik jullie ip de hoogte!
hoi neem een paracetamol dan samen met een ibuprofen. Als je heel veel pijn blijft houden neem dan contact op met je huisarts. Een eerste ongesteldheid na miskraam of curettage kan heftiger zijn qua pijn en hoeveelheid bloedverlies dan je gewend bent, een soort laatste schoonmaakopruiming zeg maar. Mirjam